I Think About Watercolor Long Tailed Tit (Bayağı Uzun Kuyruk)

in #tr6 years ago (edited)

Suluboya çalışmalarım hakkında bugün biraz düşündüm. Bildiğiniz gibi 46 günlük steemit maceramda itibar puanımla geçen gün neredeyse başa baş gidiyor, inşaallah hep öyle olur. 😊 Gittikçe yavaşlıyormuş ama olsun, sonuçta kendimi geliştiriyorum ve her gün aklıma yeni yeni fikirler geliyor. Şunu sizinle rahatlıkla paylaşabilirim: kesinlikle bu iş benim sandığımdan çok daha büyük bir hale geldi.

Bütün gün çok meşguldüm. Hem yeni fikirleri not almak hem de içerik oluşturmak için, nasıl bir resim yapacağımı düşünmek, en az iki üç saatimi aldı. Kendime ait bir sürü fotoğraf veya video çekemedim. Bazen telefon kamerasının yetmediği bazen de "en iyi kamera olsa ne olur, çizdiğin bir şeye benzemiyor" dediğim zamanlar oldu. Bazen gerçekten asistan lazım diye geçiriyorum içimden, ama her şeyin bir zamanı var.

Önce steemit büyüyecek, içerik hazırlayan ekipler oluşacak mesela, sanki bir basın merkezi gibi çalışacak, popüler konuları toplayacak biri, biri bu konular hakkında yazılmış en güzel iki üç yazı bulacak, bir iki kişi çeviri ekibinde olup tatlı tatlı İngilizceye çevirecek ve ekibin tamamının hesaplarına bu içerikler eşit olarak dağıtılacak, ekibin teknik ve reklam kısmı da olacak. Bir sürü hayaller. 😊

Dilerim bu konu hakkındaki gelecek umutlarınızdan yorumlarda bahsedersiniz. Yazımın sonuna yine steemitin güzel insanları bölümünü de ekledim, belki gelir, steemitin gelişmesi ya da hesapların gelişmesi için kendi tavsiye ve hayallerini yazarlar. Lütfen bu güzel insanların paylaşımlarına göz atın ve onları destekleyin!

Çok fazla ince ayrıntı çalışamıyorum. Yani yapamadığımdan değil, sadece tek bir resim üzerinde normalde günlerce çalışılır hatta aylarca, ne kadar çok zaman harcarsanız da o kadar güzel olur. Henüz steemitten hiçbirimiz beklediklerimizi almış değiliz. Bot kullanmaksızın yaptığımız paylaşımların halini görüyoruz.

Tüm dünyada da durum farklı değil. Bu açıdan şanslıyız aslında. Çünkü henüz tüm dünyada çok da bilinmeyen bir yapının içinde, nasıl yer alacağımızı herkes geldiğinde, çoktan öğrenmiş olacağız.

Bizler burada tanıştık ve blok zinciri teknolojisinin nimetlerinden sadece küçük bir kısmını oluşturan steemiti, içerik oluşturuculardan tutun, yeni fikirleri olan lider ruhlu insanlara kadar, bir sürü mücevher değerinde insanla konuşabilme fırsatı yakaladık. Üstelik sadece kendi ülkemizden değil, tüm dünyadan güzel geri dönüşler aldık. Ne söylesek az kalır ama hangimizin kalbinde @trliste ekibinin değerli üyeleri @ruen @kagantrky @batuhoca @lakethefire @sedatcelik @arafs @sudefteri @rinpoche @baycan için yer yok! Büyük bir alkışı duyuyorum ben buradan. 😊

Her zaman iletişim halinde olmamız gereken ve söylediklerini kesinlikle hipnoz olmuş gibi dinleyebileceğiniz çok özel insanlar.

Bayağı Uzun Kuyruk Çizimi İçin Bir Alan Yaratmak

İnanılmaz derecede yetenekli olabilirsin, ben öyle de değilim aslında. Ama çalışmak için sabit bir alan inşa edememişsen, durumlar biraz karışıyor. Evi sergi haline getiremem ya. Mecburen çizdiklerimi bir dosyada topluyorum ve her gün sulu boya seyrelttiğim suyu, resim üzerine dökmemek için mücadele ediyorum. 😊 @eyupyusuf 'un uyarıları işe yaramıyor değil tabi, ama bu konuda kesinlikle @netya çok daha başarılı. Her defasında bir ilginç yer bulma aşaması yaşıyor olsam da bayağı uzun kuyruk için bir alan yaratmak adında bir kitap yazmak daha kolay görünüyor. 😊

Bir Bayağı Uzun Kuyruk Yaratmak
Ve
Aşamalarını Sunmak

Kendini göstermenin vakti gelmişti. Nihayet **ortam** hazırlandı ve çalışma alanının tam ortasında **sanki** bir gösteri yapılacakmış gibi hissettirdi.

Steemitte neden resimlerimi paylaşmayı tercih ettiğimle ilgili de sebepleri düşündürdü. Bir steemit üyesi neden gelsin bu resimleri görmeye? Neden oy versin? Bir sulu boya çalışması geliştirile geliştirile sonu nereye varır? İçerik yaratıcıları neden steemite gelsin? Nasıl motivasyon sağlayacağız, hem kendimiz için hem de yeni gelecekler için?

Bu esnada çoktan videoyu oluşturmaya başlamış, şimdiden 20. dakikaya gelmiştim bile. Güzel video çekmenin yöntemlerine ihtiyacım var. 😊

Videonun ilk kısmında bazı teknik sorunlar yaşadım. Bir de canlı yayın yapsam ne olacak kim bilir? On kere de resme baştan başlanmaz ki, o yüzden nasıl oluyorsa oluyor. Her şey kendiliğinden gelişiyor. Ancak eşimin yardımseverliği baş ucumdaydı ve her şeyi katlanılabilir hale getirdi. Balkonuma gelen ve sürekli kakalarını yapan güvercinler de ellerinden geleni yaptılar.

Aşağıdaki aşamaların her biri beni çok memnun etti.

Burada dün çok güzel bir paylaşım yapıp, sayfayı ikiye bölme konusuyla beraber, steemitte kullanabileceğimiz temel kodları paylaşan @dangerux ‘a dediğim gibi, bu kodlardan birini kullanacağım. Bendeki kod iki eşit sütun oluşturmuyor sayfada. Bakalım bu kod nasıl olacak.

Şimdilik tüm yazılar word dosyası üzerinde. Steemit ara yüzündeki hali bana da sürpriz olacak. Şuan ara yüzde bakıyorum ve gerçekten de sütunu sabit bir şekilde ikiye böldü bu kod.

Teşekkürler @dangerux !!

STEEMİTİN GÜZEL İNSANLARI BÖLÜMÜ

• T3 seçeneği için SBD gönderirken açıklama kısmına ne yazacağımı bilemediğim için üyeli-ğimi yenileyemediğim @jumbot (süper bir bot bu arada)
• Kemal Sunalı harika anlatan yazısıyla @junostar YAZISI BURADA!
• Karabükte gün batımını fotoğraflayan @kirazay

🌼🌼🌼🌼🌼 🌼🌼🌼🌼🌼🌼 🌼🌼🌼🌼🌼🌼

STEEMİT
YOUTUBE
D-LİVE
D-TUBE
FACEBOOK
INSTAGRAM

WHO AM I?

Sort:  

Very well said 😍

Thank you 😍

Hello! I find your post valuable for the art community! Thanks for the great post! ARTzone is now following you! ALWAYs follow @artzone and the artzone tag, and support our artists!

Az önce yeniledim, herkese de tavsiye ederim şu an gördüğüm kadarıyla en karlı bot @jumbot efendim :) Açıklama kısmına Jumbo-T3 yazmak gerekiyormuş.

Ne kadar mutlu oldum güzel insanlarda ben de varım😊 kalbi güzel @pinarhanbolat ayrıca balkonundan görünen denize bayıldım.

Kemal Sunal'ı anlattığınız yazınızın linkini buraya ben şimdi ekleyeceğim, istediğiniz zaman benim postlarımın altına gelip kendi yazınızın postunu tanıtım yapabilirsiniz. Ben çok beğeniyorum, yorumlara bakanlar da görmüş olur yazınızın linkini benim postuma gelip de öyle güzel bir yazıyı ziyaret etmeden insanlar gitmesin ♥♥♥ Ellerinize sağlık.

yardimlarin için gerçekten tesekkur ediyorum.beni mahçup ediyorsun..💗

Yardım ne demek, gayet kaliteli bir içerik hazırlamışsın @junostar dediğim gibi ne zaman istersen kendi paylaşımını getirip benim postumun altına yapıştır ♥ Desteklenmesi lazım ki steemit büyüsün hepimiz için faydalı oldun :)

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

  • Feronio - 43 Oy Listesine postunuz eklenmiştir. Yazıyı oylayarak veya resteem yaparak listenin daha fazla kişiye ulaşmasına yardımcı olmak istermisiniz?

  • Feronio Oy Listesi Linkinden detaylara ulaşabilirsiniz.

Yazını sonuna kadar akıcı bir şekilde okudum. Buranın tüm özelliklerini anlayan çözüm odaklı harika bir paylaşım olmuş 😊

Evet dediğin gibi maddi olarak hemen kazanmasak da çok güzel tecrübelerimiz oluyor. Gelişiyoruz ve geliştiriyoruz. İnşallah gelecekte daha güzel olacak. Çoook güzel bir kuş resmi çizmişsin, ayrıca balkondaki deniz manzarası da süper 👍 😍😍😍

Yazım sonuna kadar okununca çok mutlu oluyorum. Buranın tüm özelliklerine deyinecek kadar uzun bir yazı yazmak istedim aslında ama sizin harika çalışmalarınızı hangi posta sığdırabilirim ki! Her zaman çözüm odaklı olamıyorum ama güzelliklerden bahsedince insanın içi açılıyor😊

Çok güzel tecrübelerimiz oldu gerçekten ne zaman geçmiş bu 46 gün anlamadım bile. Gelecekte daha güzel olacak biliyorum. Bu arda balkondaki deniz manzarasının tadını kuşlar çıkarıyor ben steemitle tanıştığımdan beri 😍😍😍

Hayaller epey güzel aslında, organize olunsa gerçekten üretici kadro, toplayıcı kadro, pazarlayıcı kadro olarak bölünebilsek harika olur. @trliste yeni bir oluşuma gitse ve sadece en gözde yazıları ingilizceye çeviren bir hesap oluştursa bile bence harika bir başlangıç olur. Fakat tabi halihazırda gönüllü çalışan insanlar zaten çok emek harcıyor. Yapılabilir mi bilemedim tabi.

Tabi burada ekip ruhuna sadık kalabilmek çok önemli. Yine başkalarına hep önerdiğim ama hayatımın hiç bir döneminde uygulayamadığım "ekip çalışması" ciddi başarı getirebilir. Bunun için oluşan topluluğun kurallarına uymak çok önemlidir. Öyle bir arkadaş topluluğu olacak ki hedefe odaklanmış kişilerden oluşmalı. Benim gibi şahsına münhasır birine göre değil :) Bu yüzden herkesin eşit konumlanması gerek, öbür türlü şirkete döner, o da hiç hoş değil açıkçası, yeterince çalışanının sırtından geçinen var memleketimizde, bir taneye daha gerek yok. Gönüllülük esas olmalı. Umarım insanların üzerinden ekonomik kaygılar kalkar da vakitlerini topluma faydalı olma yolunda geçirirler.
@trliste tam bir mücevher açıkçası, gönüllülerden oluşan harika bir topluluk :) Her ne kadar toplantılarını kaçırsam da kalbim onlarla.

İnsanların niyeti güzel o yüzden harika bir topluluk :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62102.31
ETH 2432.92
USDT 1.00
SBD 2.67