Ateşten Kaçan Koşucu Deve Kuşu

in #tr6 years ago (edited)

Üst sisteme bir şekilde benzersem, onu anlamaya başlarım.
Benzediğim konularda onun yaşamımda gerçekleştirdiği olaylar benim için açık olur.
Bu nedenle, isteklerim değiştikçe, her defasında kendimi bu koşulda nasıl faydalı olabilirim noktasına odaklarım.

İçimde yeni bir keşif meydana gelir.
Böylece üst sistemde mevcut olan sonsuz özelliklerden benim isteğime düşen payı anlamış olurum.

Üst sistemin önemini ön tarafa alırız.
Bu önemi artırdıkça, almanın yerine vermeyi üste çıkardıkça, alma isteğimiz o kadar geride kalacaktır.

Belki bu tip değişimler gerçekten üst sistem gibi verici olabilme fırsatını ortaya çıkarabilir.
Önem artırmadan önce bir kişinin talepte bulunması da mümkün değildir.
Buna ihtiyaç hissetmediğimiz için de şu an talep etmiyoruz.
Almaktan kim rahatsız ki?

O yüzden her şey “önem” denen koşulda olup biter.
Önemi vereceğimiz yer aynı önemi verme niyetinde olan arkadaş çevremizdir.

Kişi üst sistem gibi vermek için çaba harcadığında, dünyayı fırsatlarla dolu görmeye başlar.
Sanki evren ve içindeki her şey onun için hazırlanmıştır.
Almak için çalışmaz ve özgürdür.

Almak için çalışan dünyayı kapkaranlık görür.
Bu tip yaşam biçiminde kişi iyi bir evde, güzel yemekler yiyip, istediği şeyleri satın alabiliyor da olabilir.
Bedeninin bencil arzularının yönetimi altındadır.
Adeta bir köledir ve varlık içinde yokluk durumundadır.
Niyetini üst sisteme benzer şekilde almaktan vermeye çevirir çevirmez, etraf çayır çimen olur.
Burada tam bir his bolluğu ile muhatap olur.
Soluduğu hava tozlu olsa gül kokulu, yediği kuru ekmek olsa biftek gibi gelir.

Şunu unutmamalıyız;
• Kim gerçekten de kurtulmak istiyorsa, ona gerçekten zor bir hayat bahşedilecektir.
• Eğer her şey yolunda olursa, bu koşullardan çıkmak istemez bu kişi.
• Bu fiziksel rahatlıklar adeta adamın yakasına yapışır ve onu olduğu yerde sabitler.
• O yüzden özellikle, istediğimiz şeylerin açlığı, eksikliği, iyi bir şeydir.
• Yoksa asla kıpırdamayız.

Doğru çalışma, tüm zorlukların üst sistem tarafından gönderildiği ön kabulüyle yapılır.
O da insanın gelişimi hızlansın, bedenine olan köleliğinin zincirlerinden ayrılsın diyedir.
Kişi bunu kendisine hatırlatırsa, bu zorlukları bir sonraki aşamaya geçişin bir merdiveni olarak kabul ederse, o zaman kişi, tüm koşulları doğru şekilde kullanmayı öğrenir.

Burada iki koşul var;
1- Izdırap, sadece üst sistemden gelir.
2- Izdırap sadece bizi ilerletmek için gelir.

Bazı insanlar derki;
“Üst sisteme benzemeye çalıştığımdan beri, kendimi daha kötü hissediyorum.
5 yıldır uğraşıyorum, kendimi daha da iğenç, daha da problemli hissediyorum.”
Bu durumda ne yapacaksın?

• Teşekkür edeceksin!
• Bu sorunları doğru şekilde algılamamız lazım ki içinde bulunduğumuz aşamadan bir sonraki, daha gelişmiş aşamaya geçebilelim.
• Buna “gelişmiş aşamaya itiliş” denir.

Peki neden üst sistem bunu yapıyor?
Diyor ki;
“Yer değiştirmeni istiyorum.
O yüzden ne yapıyorum?
Sana içinde bulunduğun yere göre daha güzel olan bir yer gösteriyorum.
Ama bu yeterli değil!
Tembelsin!
Kalkıp gitmek istemiyorsun.
Bak sana ne yapacağım!
Yanına bir ateş yakayım da kalkıp kaç!”

Sort:  

Harika bir resmi harika bir yazıyla bütünlemişsin, yardımlaşmayı ve önemini belirten güzel bir paylaşım olmuş, emeğine ve ellerine sağlık 😍

Resimler çizilirken çok farklı hisler uyandırabiliyor, ama bazen de tam tersi oluyor, düşünürken bu yazıya böyle bir resim çizilebilir diye geliyor aklına insanın.
Bu post için ikinci durum oldu :)
Teşekkür ederim @baycan

arkadaşım bu muhteşem. çizimine ne desem az zaten!!! renklere bayıldım. emeğine sağlık...

Çok teşekkür ederim @banum , sizler aslında muhteşemsiniz, o yüzden böyle görüyorsunuz. :)

Kendi müzik listemde arkada çalan gergin fon müziği ile yazının sonunda irkildim. Yine sizin tarzınızda güzel bir paylaşım olmuş.

Yaptığınız resimleri tuval üzerinde yapmayı hiç düşündünüz mü?

Evet düşündüm, ama suluboya için el alışkanlıklarım ve resimleri küçük kağıtlarda yapmayı sevmem beni biraz uzak tuttu bu fikirden.
Tuval evimde özel bir alan istiyor.
Ben mekanlara bağlı kalmayı sevmiyorum hiç.
Sık taşındığım için de olabilir, her yerde her koşulda kolayca resim yapabilmek işime geliyor.
Belki onun içinde kolay tuval denen birşey vardır, sırt çantasında taşınabiliyordur falan :)
Siz bana bakmayın, bu konuda resimleri yaptıktan sonra onlara bile bağlı kalmak istemediğimden yakınımda olup isteyen arkadaşlarıma veriyorum çoğunu.
Çok seviniyorlar.
Bana yetiyor:)
Ama dlive için videolar çekmeyi planlıyorum, canlı yayın için belki zaman var ama küçük videolar hazırlayabilirim diye düşünüyorum.
Okumanıza çok memnunum :)

Çalışmalarınız gerçekten #tr etiketine değer katıyor. Çalışmalarınıza değer katabilecek bir hesap önermek istiyorum, çok fazla inceleme fırsatım olmadı ama gerçekten sanat için emek verenlere değer katan bir hesap. @slothicorn , bu hesabı incelemenizi tavsiye ederim.

#tr ekiketine değer kattığımı düşünmeniz ne güzel :)
Önerdiğiniz hesabın özel bir durumu var mı acaba yani takip etmeye başladım ama yapmam gereken başka bir şey var mı bildiğiniz?
Çok teşekkür ederim bu arada haber verdiğiniz için, çoğu zaman araştırma yapmaya vaktim kalmıyor, içerik oluşturmaktan.

Tebrikler! Paylaşımınız TRListe kurallarına uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini aldı!

Günün seçilen yazılarına buradan ulaşabilir, trliste curation traile nasıl katılacağınızı buradan öğrenebilirsiniz.

Eğer, bizimle iletişime geçmek isterseniz Steemit Türkiye Discord Kanalından bizlere ulaşabilirsiniz.

👍

Herzamanki gibi ćok güzel bir yazi yazmişsinız. Yazıyı okurken yaptiğınız resim bana dahada anlamli gelmeye başladı elinize sağlik. Bu arada discord kullanmanizi tavsiye ederim bilgilere kolay ulaşırsınız.

Discord kullanıyorum.
Dediğiniz gibi bilgilere daha kolay ulaşıyorum.
Yazıları da beğenen biri olması çok iyi haber benim için,
genelde resme bakıp kaçıyorlar 😄

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 66205.77
ETH 3304.04
USDT 1.00
SBD 2.72