You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ateşten Kaçan Koşucu Deve Kuşu

in #tr7 years ago

Kendi müzik listemde arkada çalan gergin fon müziği ile yazının sonunda irkildim. Yine sizin tarzınızda güzel bir paylaşım olmuş.

Yaptığınız resimleri tuval üzerinde yapmayı hiç düşündünüz mü?

Sort:  

Evet düşündüm, ama suluboya için el alışkanlıklarım ve resimleri küçük kağıtlarda yapmayı sevmem beni biraz uzak tuttu bu fikirden.
Tuval evimde özel bir alan istiyor.
Ben mekanlara bağlı kalmayı sevmiyorum hiç.
Sık taşındığım için de olabilir, her yerde her koşulda kolayca resim yapabilmek işime geliyor.
Belki onun içinde kolay tuval denen birşey vardır, sırt çantasında taşınabiliyordur falan :)
Siz bana bakmayın, bu konuda resimleri yaptıktan sonra onlara bile bağlı kalmak istemediğimden yakınımda olup isteyen arkadaşlarıma veriyorum çoğunu.
Çok seviniyorlar.
Bana yetiyor:)
Ama dlive için videolar çekmeyi planlıyorum, canlı yayın için belki zaman var ama küçük videolar hazırlayabilirim diye düşünüyorum.
Okumanıza çok memnunum :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62296.59
ETH 2441.07
USDT 1.00
SBD 2.65