Hatıra Defteri #2

in #tr7 years ago (edited)

Önceki Bölüm: Hatıra Defteri #1

Selamlar, Sevgili Steemit sokağının biricik sakinleri; bugün hikayemize kaldığımız yerden devam ediyoruz. 

Üstümdeki bütün mahalle baskısına rağmen ben yapacağımı yapmış. Dil bölümüne kayıt yaptırmıştım. Önceki seneden olan bütün arkadaşlarımdan ayrılmış, neredeyse hiç kimseyi tanımadığım bir sınıfa yerleşmiştim. Sınıfımız hiç kalabalık değildi. Hepi topu 8-10 kişiydik. Sınıftaki öğrenciler birbirleriyle kaynaşırken, ben kötü bir alışkanlığın bir araya getirdiği arkadaş grubumla takılmaya vakit geçirmeye başladım. 

Ders yükümüzün %80lik kısmını yabancı dil-İngilizce oluşturuyordu. Müfredat, bu bölüme gelen her öğrenciye sanki tek bir kelime dahi ingilizce bilmiyormuşcasına davranışı ve arkadaş çevremin daha eğlenceli ve renkli olması beni derslerime çalışmaktan çok uzaklaştırmıştı. Koca bir öğrenim yılı böyle geçmiş. Sonunda karneler dağıtılmıştı. Aynı süreç sırasında babam, işlettiği şirketin çalışma alanını gelişletmişti. Dolayısıya bütün aile bireylerinden destek ihtiyacı olmasıdan dolayı bütün yaz, bütün arkadaşlarım sahil sahil gezerken, ben sabah 8 akşam artık kaç olursa şirkete gitmek durumunda kalmıştım. Şirketteki işlerin yoğunluğundan dolayı birçok arkadaşımla görüşemez olmuştum. Yaz tatili bitip tekrar okula başladığımda, yaz tatili boyunca oluşan iletişimsizlik nedeniyle arkadaşlarımla olan ilişkimin çok zedelendiğini fark ettim. Zaman içerisinde yakın arkadaşlıklarımız, tanışıklılık seviyesine inmişti. Yeni arkadaşlıklar arayışına girmiştim. Fakat ne sınıfımdaki ne de okulumdaki arkadaş grupları beni içlerine almıyorlardı. 1500den çok mevcudu olan bir okulda herkes ile seviyeli bir ilişkim olmaya başlamıştı. Ayrıca sınıfın ingilizce öğretmeni de değişmiş, hiçbir şey öğretemeyen, tamamiyle öğretmenlik vasfı olmayam bir adam gelmişti. Bütün sınıfın dersle, inglizceyle olan bağlantısını koparma noktasına getirmişti. Zaten önceki senenin bağ kopuşları, arkadaşlardan uzaklaşma birde bu adamın gelişi iyice okulla olan bağlantımı yok etmişti. Evdeki durumda kötüye sarmaktaydı. Babamın büyüme adımları ters tepmiş, daha da küçülmesine yol açmıştı. Lise hayatımın 3. senesi  yuvarlana yuvarlana tamamlanmıştı...

Bu bölümü burada noktalandırıyorum. Bir sonraki bölümde kaldığım yerden devam edeceğim. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Oylayarak bana katkıda bulunursanız ve yorum kısmına beğenip beğenmediğinizi belirtesiz sevinirim. Yorumlarınızı ve eleştirileriniz bekliyorum.

Sort:  

The @OriginalWorks bot has determined this post by @patatesyiyen to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

This post has received a 0.15 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

Merakla okuyorum.

Teşekkür ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63277.26
ETH 2570.12
USDT 1.00
SBD 2.82