Sort:  

Abi adama dünyanın 3.000 yaşında olmadığını anlatamıyorum. Neyle uğraşıyorum ben? Neden herkesin hayatına katkıda bulunmaya çalışıyorum? Neden insanları düşünmeye itmeye çalışıyorum? Anlamsız cidden anlamsız. Sadece enerjimi tüketiyorum. Sırf düşünmeyen bir çocuk yetiştirmesin diye. Bir miktar karşılık görsem tamam. Ama ben anlatırken bana ne diyeceğini düşünüyor adam. Söyleyeceklerim anlamsız. Sıkıştığı noktada dine sarılıyor. Onu da bilmiyor. Bu beni çıldırtan son örnekti ama böyle o kadar çok insanla uğraştım ki. Artık yeter. düşünen insanlarla bunlar arasında iki nesil sonra aradaki fark o kadar çok açılacak ki aynı tür olduklarından şüphe edecekler. Ben göremeyecek olsam da bıraktım. Doğal seleksiyon işini yapsın

Bende bir dönem insanlarla uğraştım, sonra bıraktım sağlığa zararlı :D Ama şu an bulunduğun durumda çok karamsar buda sağlığa zararlı ortalarada doğru gelmen lazım.

Aslında ortalardayım. Sadece karşılık görebildiğim insana yönelirim. Herkesi kazanmaya çalışmam. Herkesi düşünmeye itemem. Yani itemezmişim. Kimse denemediği söylemesin

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59415.56
ETH 2593.31
USDT 1.00
SBD 2.47