You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mobil Dünya Hakkında ve İlk Mobil Uygulamam

in #tr6 years ago

Bende uygulama geliştiriyorum ve bende yakın zamanda React Native öğrenmeye başladım . Aslında bu yüzden hikayelerimiz biraz benziyor ama ben daha hızlı ilerledim geçmişten gelen iyi bir temelim var 13-14'den beri uğraşıyorum yazılımla. Js ve java android bildiğim için rahat bir geçiş oldu doğrusu zaten biliyorsunuzdur bir dili öğrenince bizim işte, diğer dillerde sadece üstüne ekleme yapıyorsunuz temelinizin. Uygulama geliştirmelerine devam ediyorum steemit üzerindede aslında birazda özgür ve araştırmacı uygulamalar yapıyorum bu aralar. Bir hafta Php yazıyorum diğer hafta biraz react native diğer hafta native android filan :D Sizi takip etmeye başladım güzel işler çıkaracaksınız gibi duruyor. İyi günler dilerim başarılar.

Sort:  

Bu güzel yorumunuz için teşekkürler.

Evet bir dil öğrenince diğer dilleri öğrenmek (çok ayrı alanlar olmadıkça) pek zor olmuyor. Sadece üstine ekleme yapıyorsunuz dediğiniz gibi.

React Native'i duymuştum ama hiç bakmaya fırsatım olmadı. Kendimi androidte geliştirip ios için de uygulama çıkartmak istiyorum uzun vadede. Yazılıma 13-14 yaşında başlamanız da çok güzel bir şey. Ben yazılıma ağustos 2017'de başlamıştım. Daha 1 yıl bile olmadı yani.

İnşallah ikimiz de iyi işler çıkartırız diye umuyorum.

Size de başarılar dilerim

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 65661.21
ETH 3443.12
USDT 1.00
SBD 2.32