Ankara'dan Denizli'ye rezillik mi desem macera mı desem bi otostop şeysi :DsteemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago

Ankara'dan Denizli'ye 11 gibi yola çıktık. Allah'ım Ankara'da otostop çekmek ne kadar zor kimse durmuyor el sallayıp geçiyorlar :D Bu da çok garip insan niye el sallar ki :) Hele ilk yarım saat bir yağmur yağdı sanki kovayla su döküyorlarmış gibiydi :) Velhasıl Ankara'da kimse durmadı :D Polatlı'ya kadar dolmuşla gittik

WhatsApp Image 2017-08-21 at 22.03.31.jpeg

Sonra arkası kapalı bir pazar arabası durdu 200 km falan o arabayla gittik. Şöyle anlatayım dizilerde yada filmlerde adamlar
insanları bayıltıp kasasına attıkları araba olur ya aynı o :D ilk defa otostop çektiğim arabada kaçırılma endişesi yaşadım :D

WhatsApp Image 2017-08-21 at 22.03.15.jpeg

haklı degil miyim ama :D Aaa bir de o kadar çok uykum gelmişti ki artık ne olacaksa olsun ben uyuyacağım deyip bir saat kestirdim :D

WhatsApp Image 2017-08-21 at 22.03.14.jpeg

Çok rahat olmasa da idare etti :D
Bu arabadan sonra Uşak kavşağına kadar bir arabayla gittik daha sonra Afyon Dinar'a kadar bir abi durdu yine. Sonraki araba da direk Denizli'ydi. Ankara hariç diğer yollarda hiç zorlamadık zevkliydi :)
İlk yazım bu benim inşallah sıkılmamışsınızdır :D

Sort:  

Sonunda buldun arabayi :D çok güzel macera !

Aynen buldum :D ama macera mı yoksa rezillik mi belli degil :D

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63721.15
ETH 3305.01
USDT 1.00
SBD 3.91