Doğaya Dair Tv Programları

in #tr7 years ago (edited)

Boş zamanlarımızda bazen eve tıkılmak zorunda kalıyoruz. Bu gibi durumlarda kendinizi doğada hissettirecek bir kaç program var bunları sizlerle paylaşmak istiyorum.

1- Serdar Kılıç abimizin "Doğada Tek Başına" , "Doğadaki İnsan" ve "Dağ Evi" adlı programları.

2- "Kurtuluş Oyunları - Çark" Bu program da doğada hayatta kalmak üzerine kurulmuş bir yarışma programı.. Özellikle doğada yalnız başına, kısıtlı ekipmanla hayatta kalmak zorunda olduğunuz zaman psikolojinin ne kadar önemli bir faktör olduğunu seyirciye anlatan bir program.

3- "Kanunsuz Ada" Güneydoğu Alaska'nın soğuk sularında bulunan ıssız bir ada ve ada sakinlerinin hayat mücadelesini anlatan bir program. Doğayı seviyorsanız keyif izlemekten alacağınızı umuyorum.

4- "Son Alaskalılar" Amerikan hükümetinin 1980 yılında Alaska'ya yerleşimi yasakladıktan sonra izni olan son 7 ailenin zorlu şartlar altındaki yaşam mücadelesini anlatıyor.

5- Ed Stafford "Kurtuluş Hikayeleri" Issız ormanlarda ya da adalarda tek başına bırakılan karakterimiz. Yanına çoğu zaman hiç bir şey almıyor buna kıyafetleri de dahil. Ve elinde bir bıçak bile olmadan hayatta kalma mücadelesi veriyor.

6- Edward Michael Bear Grylls "İnsan Doğaya Karşı"

7- Mick Dodge "The Legend of Mick" (Mick Efsanesi) Ağaç kovunda yaşayan adam.. Mick şehir yaşamından uzaklaşmış, arkasında ailesini, kariyerini, parasını, ve hırslarını bırakmış bir adam. National Geographic de bu inanılmaz adamın hikayesini dizi haline getirmiş.

8- Son olarak da bu işin öncüsü olan Ray Mears “Northern Wilderness"


Keyifli seyirler.
Sort:  

The @OriginalWorks bot has determined this post by @orcunk.karaca to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

To nominate this post for the daily RESTEEM contest, upvote this comment! The user with the most upvotes on their @OriginalWorks comment will win!

For more information, Click Here!

çifte kurtuluş ve sızma yapan bir adam vardı adının unuttum programın o, birde klavuz u ekleyebilirdin :)

Uzun zaman önce Kılavuz'u izledim hocam, açıkçası hiç beğenmedim. Hala devam ediyor mu bilmiyorum. Tabi ki de kişisel zevkler birbiriyle örtüşmek zorunda değil fakat, kendi beğenmediğim bir programı nasıl başkasına tavsiye edebilirim ki? Onu o yüzden yazmadım.
Çifte kurtuluşu da beğenmiyorum, çünkü bana Realiteden uzak geliyor.
Diğer programı da bilmiyorum.

Congratulations @orcunk.karaca! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Serdar Kılıç'ı görünce okumadan geçemedim. Güzel öneriler için teşekkürler :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62938.05
ETH 2552.06
USDT 1.00
SBD 2.63