steem [TR Liste Yarışma 01]

in #tr6 years ago (edited)

Selamlar TR ekibine ben halil 20 yaşindayim universite ogrencisiyim yarişmaya istanbuldan katiliyorum.
Ben normalde travjan oynayan boş vakit öldüren birisiydim. Bizim oyunlarda bize onderlik eden bir grup lideri olan @kemalyokus bir gun steemitten bahsetti ve burda para kazanabilcegimizo soyledi isin icine para girince universite ogrencisini kim durdurabilir ki ?
Ben de durmadim tabi araştirdim bir yandan bizim abi Burda Turkler el ele verirse daha hizli ve birlikte gelisiriz stratejisini kafamiza oturtmustu . Cesitli projelere katilip gelisip birbirimizi gelistirme gibi planlarimiz vardi. Henuz yeniydim bakiyordum trendlere 600 800 dolarlar havada ucusuyor. Bende hazirladim kaliteli bir icerik hop bir bakmisim 0.01 dolar ben sok .Daha sonra sistemi kavramaya başladim Surekli arastirarak yeni bilgiler gelisme teknikleri ediniyordum.
Artik Projelerimi yuksek powerli birinin begenince bir seyler kazanicagimi ogrenmistim ve bunun icin takipci kasmaya basladim. Cesitli projelerle itibar kasmaya başladim. Lise anilari adi altinda bir proje tasarlamiştim ve basimdan gecen olayi anlatiyordum aslinda guzel tepkiler de aldim fakat devamini getiremedim malesef . Bilgisayar oyunlarini çok oynadigim icin canli yayin kapma karari aldim. Canli yayin yaparak belirli arkadasliklar kurmaya calisiyorum ve bir kitle edinmeye calisiyorum. Gelecekteki planlarim arasinda universite ogrencisi oldugum icin bir miktar paraya ihtiyacim var malesef devletten burs cikmadigi icin ayda 400 - 500 Turk Lirasi gibi bir para kazanmayi planliyorum bu bana yetecek miktardir olur da daha fazla kazanmaya başlarsam böyle guzel projelere destek cikmayi veya projeler yapmayi dusunuyorum.
Su andaki amacim duzenli canli yayin yapiyorum ve her yayin ortalama 150 200 goruntulenme aliyorum bunu arttirmak ve bir sponsor arayisi icine girmek isterim.
Steemite başliyali henuz 2 hafta oldu ve normale gore daha hizli gelistigimi dusunuyorum . Ama geçirdiğim şu 2 haftada Turkler arasinda belli gruplar haricinde herkesin kendi cikarlari dogrultusunda hareket etmesidir. Sizin gibi Türkleri destekleyecek ve tr tagini geliştirmeye yonelik calişmalarin artmasi gerekiyor bence . ![image]
()
Böyle Güzel etkinliklerin katılımı umarım oldukça fazla olur

Sort:  

You got a 3.26% upvote from @brupvoter courtesy of @onlinegamer!

You got a 12.36% upvote from @sunrawhale courtesy of @onlinegamer!

This service has been created with the help of @yabapmatt so please show your support by voting for him for witness!

Congratulations, your post received 14.38% up vote form @spydo courtesy of @onlinegamer! I hope, my gratitude will help you getting more visibility.
You can also earn by making delegation. Click here to delegate to @spydo and earn 95% daily reward payout! Follow this link to know more about delegation benefits.

You got a 15.57% upvote from @mitsuko courtesy of @onlinegamer! .

Join our team and delegate your SP to earn passive income.
Get part of 80% @mitsuko profit based on your delegated SP
Delegate 10 SP
Delegate 100 SP
Delegate 200 SP
Delegate 300 SP
Delegate 500 SP
Delegate 1000 SP

or custom delegation SP

You got a 16.33% upvote from @minnowfairy!

Wow greate article!
Thanks for using the @postdoctor service!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57959.67
ETH 2343.73
USDT 1.00
SBD 2.44