Farklı bir yaklaşım - 3

in #tr6 years ago
Hatırlayacağınız üzere eve giren hırsızlarla ilgili bir paylaşım yapmış, gelen olumlu tepkiler üzerine en ince ayrıntısına kadar olayı anlatmaya başlamıştım. Bugün sizlere bu konu ile ilgili üçüncü bölümü sunuyorum. Umarım beğenirsiniz.
Hırsızın üzerimizde bıraktığı maddi zarardan bahsettik, birazda manevi olarak ruhumuzda ve iç dünyamızda yaşadıklarımızdan bahsedelim. Olayın gerçekleştiği günün üzerinden tam tamına 4 gün geçmiş olmasına rağmen hala evin içinde nereye baksam, ne tarafa kafamı çevirsem, sanki hırsızlarla göz göze gelecek gibi hissediyorum.

Balkondan ve pencerelerden uzak duruyorum. Evin içi 4 gündür havalandırılmadığından bakteri ve mikrop yuvası olmuş gibi bir düşünceye kapıldım. Günlük ihtiyaçlarımı apartman görevlisine aldırıyorum ama her seferinde kapıcıya kapıyı açana kadar titiz bir GBT testine tabi tutuyorum. Adamcağız kapıda dakika beklemek zorunda kalıyor. Hakkaten insanın halinden anlayan, durumumuzu bildiği için bize karşı büyük bir sabır gösteren apartman görevlimize çok büyük teşekkür borçluyum.

Bi ara karakola gitmek için evden çıkmak zorunda kaldım. Arabayla yolda giderken, her 15-20 saniye de bir arabayı sağa çekip arka koltukları kontrol etmek zorunda kaldım. Filmlerdeki sahnelerden fazla etkilenmiş olmalıyım ki, her an arkadan biri çıkıp boğazıma bıçağı dayayacak sanıyorum. Bu yaşamış olduğum travma sebebi ile karakola nasıl gittim, hatırlamıyorum ama sağolsun karakoldaki komiser, halime acıdı da, bana eve kadar eşlik etmesi için bir memur arkadaş görevlendirdi. Zamanında korku filmini çok fazla hissederdim, resmen benim hayat felsefem olmuştu. İki gün izlemesem üçüncü gün karadenizde gemilerim batmış gibi hissederdim. Şimdi ise Bırakın korku filmini, aksiyon-gerilim filmi bile seyredemiyorum.
Duygusal takılayım diye Yeşilçam filmi izlemek istedim bu seferde, başrolde ki delikanlı sevgilisine sürpriz yapmak için gizlice evine girdiği sahne karşıma çıktı. Bilmiyorum bu durumdan nasıl kurtulacağım. 5. günden itibaren hayatımda bazı şeylerin değişmesi gerektiğini düşündüm ve….
Sort:  

Çok geçmiş olsun. Çok zor bir durum. Taşınmak bunu rahatlatabilir sanırım. Daha önce okuyamadım yazıları ama eğer böyle bir düşünceniz varsa bir an önce uygulayabilirseniz daha hızlı rahat edebilirsiniz.

Aslinda hayal urunu bir hikaye yaziyorum gercekle alakasi yok :) Tabiki duydugum hikayeler vs bunlari birlestirerek birseyler kuruyorum. ilk partta roman olarak belirtmistim ama sanirim cok gercekci oluyor yazdiklarim :) Kendi anim gibi anlatmam buna sebep galiba. Arada bu sekilde karaliyorum biseler. Eskiden yazdiklarimi Turkiye'de biraktim ajandamda yaziliydi hep onlari getirebilsem cok guzel hikayeler vardi :)) Tesekkur ederim okudugun ve yorumladigin için.

Gerçek zannettim yazıklar olsun :D

Geçmiş olsun.

@captainsailor'un yorumuna verdiğin cevabı görene kadar gerçek sandım ve nasıl bir yorum yapsam da içini rahatlatsam diye düşünüyordum :))
Ellerine sağlık, güzel bir yazı olmuş.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59231.42
ETH 2599.06
USDT 1.00
SBD 2.45