You are viewing a single comment's thread from:

RE: Farklı bir yaklaşım - 3

in #tr6 years ago

Çok geçmiş olsun. Çok zor bir durum. Taşınmak bunu rahatlatabilir sanırım. Daha önce okuyamadım yazıları ama eğer böyle bir düşünceniz varsa bir an önce uygulayabilirseniz daha hızlı rahat edebilirsiniz.

Sort:  

Aslinda hayal urunu bir hikaye yaziyorum gercekle alakasi yok :) Tabiki duydugum hikayeler vs bunlari birlestirerek birseyler kuruyorum. ilk partta roman olarak belirtmistim ama sanirim cok gercekci oluyor yazdiklarim :) Kendi anim gibi anlatmam buna sebep galiba. Arada bu sekilde karaliyorum biseler. Eskiden yazdiklarimi Turkiye'de biraktim ajandamda yaziliydi hep onlari getirebilsem cok guzel hikayeler vardi :)) Tesekkur ederim okudugun ve yorumladigin için.

Gerçek zannettim yazıklar olsun :D

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59171.28
ETH 2598.57
USDT 1.00
SBD 2.42