You are viewing a single comment's thread from:

RE: Para ve Devlet #2: Mevcut Okul Sistemine Karşı Olmak #2

in #tr7 years ago

Ben konunun eğitim sistemiyle çözüleceğine inanmayı çoktan geçtim. Kişinin kendini eğitme isteğiyle doğru orantılı olduğuna inanıyorum. Çarpım tablosunu öğrenmek isteyen birisinin ve/veya bu çarpım tablosu ile birşeyler başaracağına inanan bir insanın, onu öğrenmek için önünde hiç bir engel yok. Herşeyi merkezi bir sistemden bekleyip, önümüze sunulanı olduğu şekilde yemeye çalışırsak zaten o işe/statüye layık değiliz demek oluyor. Gençken yapılan tercihlerin bazısı aile baskısı, bazısı para kazanma uğruna yapılmış tercihler olabilir, her geçen gün değiştiğimiz, kendimize farklı heyecanlar bulduğumuz için kendimizi de yenilememiz gerekiyor. Ben bu sorunun cevabını bilmeyene kızamam. Ben ona bildiği birşeyi açıklayamazsa veya bilmediği bir şeye biliyorum derse kızarım. Daha da uzatmayayım :)

Sort:  

Neden eğitim(!) sistemiyle çözülmeyeceğine de geleceğim ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62497.97
ETH 2428.72
USDT 1.00
SBD 2.65