@damla'ya çok teşekkürler.steemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago

Merhaba arkadaşlar, bir kaç gün önce ref linki paylaşımlarım ve bazı sitelerin bannerlarını alıntılarını paylaşmam sebebiyle itibar puanım 32'den 13'e kadar düşürüldü, bu paylaşımların ceza sebebi olduğunu bilmiyordum, itibar puanlarımın silinmesi bayağı canımı sıkmıştı, aldırmıyor gibi davransamda üzülmüştüm, "hiçbirşey yazmayıp 25 kalsam daha iyiydi" diye düşünerek o ref linklerini paylaştığım için çok pişman oldum, sevgili arkadaşımız @omersurer'in bir önerisi ile discord'ta @damla ile görüştüm, durumumu anlattım, o da çok sağolsun hemen yardımcı oldu, sorunumu dinledi ve yardımcı oldu, yanılmıyor isem yetkili kişiler ile görüştü, ve kazanç sağlayan botları benim paylaşımıma yönlendirip oylattı, yarım saat geçmeden itibar puanımın 20'ye yükseldiğini gördüm, sonra bitcoin ile ilgili bir düşüncemi paylaştım o paylaşımımada aynı şekilde UpVote'ler geldi ve itibar puanım 27'yi buldu. Türkiyemizden böylesine ilgili ve bilgili bir üyeyi kazanmak gurur verici, çok mutlu oldum, @damla'ya ve @omersurer'e çok teşekkür ediyorum.

Not: benim durumuma düşmenizi istemiyorum, alıntı, çalıntı, kopyala/yapıştır, ref linkleri, reklam linkleri vb paylaşımlar kesinlikle yapmayın, sadece kendinize ait, kendinize özgü paylaşımlar yapın, kısaca şunu demek istiyorum "Kendi kaleminizi kullanın." 

Hepinize başarılar bol kazançlar diliyorum.

Sort:  

Güzel sözleriniz için teşekkür ederim :) Yazınız beni çok mutlu etti. Umarım sizlere daha fazla yardımım dokunur.

Bende teşekkür ederim iyiki varsınız :)

@oliverbix Oncelikle bu sekilde onurlandirdigin icin cok tesekkur ederim. Yeni bir platformda daha az sayida oldugumuzdan yeni gelen herkesi elimden geldigince bilgilendirmeye ve yonlendirmeye calisiyorum. Sizlerde ayni sekilde diger arkadaslara yardim edebilirseniz #tr tolulugu olarak kisa zamanda gelisebilecegimize inaniyorum.

Steemit Türkiye topluluğunu böyle dayanışmacı bir ruhla görmek müthiş güzel bir şey. Çok sevindim buna. :) Sorununuzun çözülmüş olmasına da ayrıca sevindim. :)

çok sağolun aynen katılıyorum :)

özgün içerik hem okuyucu hem de yazarın motivasyonu açısından önemli. referans verip veri paylaşabiliyor olmalısınız. başarılar dilerim.

Teşekkür ederim

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 72.0% @glitterbooster upgoat, thanks to @damla
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

Hediye de pek bir şirinmiş @damla ..

The @OriginalWorks bot has determined this post by @oliverbix to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!
For more information, Click Here!
Special thanks to @reggaemuffin for being a supporter! Vote him as a witness to help make Steemit a better place!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66531.19
ETH 3487.98
USDT 1.00
SBD 2.63