You are viewing a single comment's thread from:

RE: San Diego Sea World

in #tr7 years ago

Paylaşımın içeriğinin amaçsallığının ''yaşanan bir keyfi dile getirmek'' olduğunu düşünüp upvote'luyorum. Ama diğer taraftan belirtmeliyim ki hayvanlarla münasebet kurma şeklimizi değiştirme zamanımız çoktan geldi, geçiyor bile. Doğasından koparılan her canlı, doğallığımızdan adım adım uzaklaşmamız demek, amacım kesinlikle duyar kasmak değil. Acı bir realiteyi, incitmeden dile getirmek.

Sort:  

Kesinlikle katılıyorum ancak bu seyahati 2-3 sene önce gerçekleştirmiştim ve çoğu hayvan ölüme terk edildiği ya da yaralanmış bir şekilde bulunduğu için bakım amaçlı buraya getirilmişti. Ne kadar doğru bilemem tabii..

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60157.45
ETH 2345.98
USDT 1.00
SBD 2.47