San Diego Sea World

in #tr7 years ago

Herkese merhaba! Bugün sizinle San Diego Sea World'den çektiğim resimleri paylaşacağım. Altta gördüğünüz bir 'shamu' yani katil balina.

IMG_3928.jpg

Burada bize bir gösteri yaptıkları için uysal durduklarına bakmayın :) İnsanlar için tehlikeli olmadığı söyleniyor ancak yine de tabii çok yaklaşamıyorsunuz yanlarına.

IMG_3851.JPG

Bunların yanı sıra yunusları görmek isterseniz, şovda şanslıysanız yunuslara dokunadabilirsiniz. Eğer buna bir bütçe ayırırsanız ekstradan özel eğitimcilerin bulunduğu kısma geçerek daha özel bir deneyim de yaşayabilirsiniz.

IMG_3936.JPG

Burada gördüğünüz gibi size özel bir zaman ayrılıyor ve yunuslarla daha yakından vakit geçirebiliyorsunuz.

IMG_3861.JPG

Burada ise foklara balık atarak onları besleyebiliyorsunuz. Çıkardıkları sesler duyanları şaşırtabiliyor.

Biraz da sizi soğuk iklimlere götürelim :)

IMG_3885.JPG

Bizim çok keyif aldığımız bir deneyim oldu umarım keyifle okumuşsunuzdur.

Sort:  

Bizden daha güçlü canlıların, (ya da atıyorum uzaylıların), karnımızın doyması karşılığında onlara hokkabazlıklar yapmamızı zorunlu kıldığı bir mekan düşünelim.. Bu onlar için eğlenceli olsa da bizim için işkence olurdu.

Hayvan bahçeleri(?) konusunda düşüncelerimizi upgrade etmemiz gerektiğine inanıyorum.

ayağa kalkıp alkışladım şu an ortamdaki herkes bana bakıyo

Hayvanları doğal ortamlarından ayrı bir yerde insanları eğlendirmek için hapsedilmiş olmalarını görmek beni çok mutsuz ediyor. Tabi ki size de saygı duyuyor votemi veriyorum. İyi akşamlar

Evet haklısınız zaten en başta paylaştığım 'shamu' lar artık doğal ortamına geri bırakılıyormuş.

Paylaşımın içeriğinin amaçsallığının ''yaşanan bir keyfi dile getirmek'' olduğunu düşünüp upvote'luyorum. Ama diğer taraftan belirtmeliyim ki hayvanlarla münasebet kurma şeklimizi değiştirme zamanımız çoktan geldi, geçiyor bile. Doğasından koparılan her canlı, doğallığımızdan adım adım uzaklaşmamız demek, amacım kesinlikle duyar kasmak değil. Acı bir realiteyi, incitmeden dile getirmek.

Kesinlikle katılıyorum ancak bu seyahati 2-3 sene önce gerçekleştirmiştim ve çoğu hayvan ölüme terk edildiği ya da yaralanmış bir şekilde bulunduğu için bakım amaçlı buraya getirilmişti. Ne kadar doğru bilemem tabii..

Güzel fotoğraflar olmuş teşekkürler

Bende Orlanda da gitmiştim. Ön sıralara oturduğum için biraz ıslanmıştım :)

Evet ön sıralar baya bir ıslanıyor haklısınız :)

Çok güzeller :)) paylaşım için teşekkürler

Rica ederim :)

Guzel bir paylasim olmus

Teşekkür ederim

Eğlenceli bir gezi, güzel bir yazı olmuş :)

Teşekkürler :)

Tebrik ederim.
Bu güzel yazınızla @trliste ‘nin günün yazıları listesine girdiniz.
Emeklerinizin karşılığı değil belki ama nacizane gönderdiğim 3 Steem hediyemi kabul buyurun.
@fakire1sadaka

Çok teşekkürler :)

Tebrikler! Yazınız Steemit Türk Topluluğu tarafından günün yazısı olarak seçildi. Detaylara buradan ulaşabilirsiniz.

Teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58397.49
ETH 2619.60
USDT 1.00
SBD 2.42