Sort:  

Teşekkür ederiz hocam. Hoş geldin. :)

Beğenmek bazen bir kuşun kanat çırpması gibidir. Bu en iyi @tahirozgen bilir :))

😌 kuş dedin kafam karıştı. Abuk bir kuşsa bilebiliyor olabilirim :))

Posted using Partiko Android

Sabuk bir kuş. :)

:) Öyleyse kadehimi yaşayan tüm abuk sabuk kuşların şerefine kaldırıyorum

Posted using Partiko Android

Bana bir şeyler söylesene ya... yazamıyorum bu aralar. :)

Bak şimdi ben de ne diyeceğimi bilemedim :/

Posted using Partiko Android

Sen de fark ettin değil mi... @sahinadm çok sessiz artık.

Posted using Partiko Android

Çöker öyle bazen sessizlik... Bi de bu @edebiyat @sahinadm e çok yükleniyor olabilir. Kıllanmıyor değilim.

Posted using Partiko Android

Bu anca davetiye yazar. :)) @tahirozgen?

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60035.79
ETH 3187.54
USDT 1.00
SBD 2.45