You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steem Almaya Başladım

in #tr6 years ago

Binance 'dan aldığınız Steem 'leri şu an Steem hesabınıza aktaramıyorsunuz, ben ne zaman açılacağı ile alakalı bir açıklama da görmedim acaba başka borsalardan mı alsaydınız :S

Güncel bir bilgi var ise bizimle de paylaşırsanız sevinirim.

Teşekkürler.

Sort:  

O sabah aklıma geldi ve Binance'a mail attım, daha dönüş sağlanmadı ama 2 hafta içinde çözüme kavuşacağı hakkında bir bilgi okumuştum. Olmadı tekrar satıp farklı borsalara yönelebilirim, teşekkür ederim bilgi için.

İlla açılacaktır yakın zamanda :) Bahsettiğiniz rakamlar büyük olunca bilgi vermek istedim.

Hızlıca dilediğiniz seviyelerden tamamlarsınız umarım :)

Teşekkür ederim :))

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66822.94
ETH 3490.23
USDT 1.00
SBD 2.90