Steem Almaya Başladım

in #tr6 years ago

Steemit'e başladığımdan beri öyle saçma şeyler uğraştım ki anlatamam. Menfaat düşkünü insanlardan, haksızlık yapanlara, yalancılara, iftiracılara, saçma sapan ne gördüysem hep karşında durmaya çalıştım.

Gereksiz yere bir uğraştı benimkisi ama kendimi durduramıyordum işte. Haksızlığa karşı durmam gerektiğini öğrendim ben her zaman. Öğretmenlik yaparken de bunu öğrettim öğrencilerime.

Steemit'ten sonra saçlarım beyazladı desem inanır mısınız? Bir yandan çok eğleniyorum ama bir yandan da aşırı stres yapıyorum. Çok güzel arkadaşlar edindim, çok değişik insanların çok farklı yüzlerini de gördüm.

En sonunda artık yeter hiçbir şeye karışmayacağım diyordum kendi kendime hatta bugün bunun hakkında yazacaktım. Bencil kendi halinde takılan biri olacaktım buralarda. Ama istediğim gibi olmadı işte. Yine damarıma basıldı, yine insanlara haksızlık yapıldı.

Neyse sonuç olarak işler artık çığırından çıkmaya başladı. Sonuç ne olacak bilmiyorum. Ama kötüye gideceğini istemiyordum.

Yine de işlerin bu hale geleceğini tahmin ediyordum. Dün geceden itibaren Steem toplamaya başladım ama istediğim miktarda satış miktarı olmadığı için Steem'e ufak pumplar yaptırmak zorunda kaldım. Şu anda tekrar düşmesini bekliyorum, düştükçe toplayacağım.

Steem Binance borsasında şu anda toplam satış hacmi 40000 steem falan, hepsini tek seferde alsam Steem fiyatı 1.60 dolara kadar çıkacak. O yüzden bekliyorum ve düştükçe topluyorum.

7 gün içinde de istediğim miktardan fazlasını toplamış olacağım. Düşmezse de yukarıdan almaya devam ederim sıkıntı değil. Aşağılara ufak ufak alış emirlerimi girdim bekliyorum :))

TR toplumu için şimdiden özür diliyorum kendi adıma yaşananlar ve yaşanacaklar için.

Kendinize iyi bakın.

Sort:  

Hocam görmeyeli balina olmuşsunuz, alsam çıkar felan. 😂

Dün ve bugünkü grafik biraz umut vericiydi ama ben daha da düşer kanaatindeyim. Bence yine 19 bin satosileri görür.

Belki de yeterince iyi takip etmiyordun şimdiye kadar :))

Düşse de olur düşmese de ;)

Özür kısmını anlamadım ama bol şans hocam :)

Teşekkürler, kimse etkilenmeden güzel bir ilerleyiş olur inşallah ;)

Binance 'dan aldığınız Steem 'leri şu an Steem hesabınıza aktaramıyorsunuz, ben ne zaman açılacağı ile alakalı bir açıklama da görmedim acaba başka borsalardan mı alsaydınız :S

Güncel bir bilgi var ise bizimle de paylaşırsanız sevinirim.

Teşekkürler.

O sabah aklıma geldi ve Binance'a mail attım, daha dönüş sağlanmadı ama 2 hafta içinde çözüme kavuşacağı hakkında bir bilgi okumuştum. Olmadı tekrar satıp farklı borsalara yönelebilirim, teşekkür ederim bilgi için.

İlla açılacaktır yakın zamanda :) Bahsettiğiniz rakamlar büyük olunca bilgi vermek istedim.

Hızlıca dilediğiniz seviyelerden tamamlarsınız umarım :)

Teşekkür ederim :))

Selamlar hocam size discorddan ulaşamıyorum;
IMG_20180714_215901.png
Böyle bir uyarı alıyorum, nedir sebebi?

Discord daki bütün sunuculardan ayrıldığımdan dolayıdır. Arkadaşlık isteği gönderirseniz sonrasında ulaşabilirsiniz.

Neler oluyor yine? Niye of .

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66751.68
ETH 3487.34
USDT 1.00
SBD 3.03