Beşinci Tüp!

in #tr6 years ago

Kalın ve uzun içinde bir sürü küçük yazı bulunan bir şeyi nasıl okuyorlar yahu diyerek 20 yaşına kadar kitap okumaktan nefret ettim diyebilirim. Ara ara kitapsever dostlarımın tavsiyelerine göz gezdirip daha ilk sayfada aman ya diyerek bıraktım. Ta ki; Dan Brown Melekler ve Şeytanlar kitabına kadar. Sonra tam bir kitap kurdu oldum, kaybettiğim zamanı telafi etmek için. Kitap gördüğüm her yerde durdum ve çantama kesin bir kitap attım.

Ama bugün size kendisiyle özel bir karşılaşmaya sahip olduğum başka bir kitaptan söz edeceğim.

Dırınım dırınım…

@thales7’in sevgilisi ile tanışması gibi acele ile koşarken cadde üzerindeki sepetle çarpışıp, önüme düşen bir kitap bu. Ay şimdi hiç sırası değil derken, o bakışı ile tedirgin eden ama bir o kadar merak uyandıran kapak fotoğrafındaki bir çift yeşil göz “ beni alacaksın!” dedi ve çantama atıldı. En son Otostopçunun Galaksi Rehberi kitabını okurken çantamda sanki sürekli kıpır kıpır yaratıklar varmış ve onları okumazsam çıkıp beni bulunduğum yerde rezil edeceklermiş hissiyatı yaşamıştım. Şimdi de çantamda bir şeyler arabada beni dürtüklüyor, başla başla diye haykırıyordu.


Hemen sayfa açıldı ve kitap su gibi okundu. Tek solukla! Gerim gerim gerildiğim, hasiktir o kadar çok tüp kan verdim ki acaba ben de listeye girmiş miyimdir diye paranoyaklık yaşadığım hatta bir süre kan vermeme konusunda ısrarcı yaklaşmama sebebiyet veren ama insanı da bir yandan düşündüren, tıp dünyası ile ilgili gizli kapaklı neler var acaba daha bilmediğimiz diyerek merak kapılarını açan, araştırmaya, öğrenmeye iten bir kitaptı. Hayatıma etki eden sayılı kitaplardan biri diyebilirim.

İçerikten tam olarak bahsetmek istemiyorum. Çünkü kitabın ya da filmin konusunu sorduğumda ikisinin de içeriğini ve sonunu anlatan insanların dişlerini ağzına dökmek istemişimdir hep.

Sadece kitap hakkında yapılan birkaç yorumu paylaşacağım. Belki okumaya niyetlenirsiniz. : ) Ben de kendisini kütüphanemde en sevdiklerim ve önerilecekler kısmında tutarak belirli aralıkla tekrar okuyorum. Zamanı yaklaşmışken, paylaşayım dedim.

“Kaçırmayı göze alamayacağınız nefes nefese bir gerilim.”

– Point Blank’in yazarı Catherine Coulter

“Ürkütücü ve kışkırtıcı bir hikâye. Hem gerçekçi hem de dehşet verici. Bütün gece gözünüze uyku girmeyecek! “

– On The Run’ın yazarı Iris Johansen

“Beşinci Tüp muhteşem bir tıbbi macera olmakla kalmayıp hikâyesiyle ödümü patlatacak kadar da inandırıcı. Bütün bunlar gerçek olabilir mi? Palmer insanı şüpheye düşürüyor.”

– Richocet’nin yazarı Sandra Brown.

Ayrıca kitap sonunda uyandırdığı farkındalık ile paha biçilemez, gerisi için MASTER CARD : )

Fotoğraf Kaynak


Posted from my blog with SteemPress : https://nsab.000webhostapp.com/2018/11/besinci-tup

Sort:  

yazdıklarınızı okuyunca, kitabı hemen sipariş vermek istiyor insan:)

Mutlaka vermelisin! : )

Kızım gerilime bayılır. Ona tavsiye edeceğim tam ona göre emeğinize sağlık 😃

Umarım beğenir : )

@sudefteri bu arada düşündüm de, sipariş vermediysen ben hediye etmek isterim.

@baycan tabii ki senin kızına da göndermek isterim, anısı olur annesinin steemit arkadaşından : )

İletişim bilgilerinizi discord'dan iletirseniz çok mutlu olurum.

çok naziksiniz, teşekkür ederim, bunu düşünmeniz bile mutluluk verici, birkaç güne elime ulaşır umarım👧


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by nsab from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63396.80
ETH 2615.51
USDT 1.00
SBD 2.86