BUGÜN GÜNLERDEN MUTLULUK

in #tr5 years ago

Bugün herkese mutluluk dağıtmak istiyorum. Bugün herkes gülsün, adına sıkıntı dedikleri ne varsa yok olsun istiyorum.

Bugünden itibaren kendinize bir söz verin, bugün ne olursa olsun mutlu olacağım, kimsenin mutluluğumu elimden almasına izin vermiyorum, beni mutsuz edenleri affediyorum ve onlara teşekkür ediyorum, beni biraz daha güçlü kıldıkları için, hayata beni daha sıkı bağladıkları için, beni kendime getirdikleri için tekrar tekrar teşekkür ediyorum. Nereye gideceğimi biliyorum, ne istediğimi biliyorum, kim olduğumu biliyorum, önce kendim için yaşamam gerektiğini biliyorum, önce kendimi mutlu etmem gerektiğini biliyorum, önce, kendimi seviyorum ve kendime değer veriyorum. Bu sayede ancak etrafımı ışık tutabilirim, bu sayede onları sevebilirim ve onları mutlu edebilirim. Ben mutluysam etrafımdakiler mutlu. Bunun farkındayım ve kendimi seviyorum.

Tekrar tekrar okuyun, önce siz inanın.

Dağıttığım bu mutluluğu, bu içten dileği kabul edin ve hep mutlu olun😊

Öylesine yazılmış sözler değil, benim bu sözlerim. Bugün hissettiklerim bunlar ve bu duygularımı sizlerle paylaşmak istedim. Mutlu insanlar görmek istiyoruz artık, mutluluğu birbirine dokunan, mutluluğu paylaşan, içten mutluluklar olsun istiyoruz. Büyüdükçe büyüyen
etrafına yayılan, yayıldıkça da daha da büyüyen mutluluklar, çocukca gülücükler, masumca bakışlar, düşene bir tekme de atılmayan, elinden tutup destek olunan, mutlu mutlu insanlar istiyoruz...

MUTLULUK SİZİN İÇİNİZDE
🤗🤗🤗

Görsel kaynak:https://pixabay.com/tr/gen%C3%A7-kad%C4%B1n-g%C3%BCzel-red-balonlar-ko%C5%9Fu-2622725/

Posted using Partiko Android

Sort:  

Elimi pencereden sarkıttım ve gözlerimi kapıya diktim bekliyorum, gönderdiğin mutluluk gelip ellerime dokunsun aralık bıraktığım kapıdan içeri usul usul süzülsün ve ruhumu okşasın...
Güzel dileklerinin her kapıya ulaşmasını ümit ediyorum teşekkürler...

Bu güzel sözlerin üstüne ne söylenir şimdi @avina harika sözler bunlar.

Ben de sizin bu güzel dileklerinizin kabul olmasını diliyorum.
Mutluluk hep sizinle olsun...

Posted using Partiko Android

Bugün hissettiklerim bunlar ve bu duygularımı sizlerle paylaşmak istedim

Bugün size yüksek seviyede bahar enerjisi getirmiş demek :)

Sanırım öyle oldu:) Ben de bu mutluluk enerjimi sizlerle paylaşmak istedim. Umarım bu mutluluk enerjisini sizlere de ulaştırabilmişimdir😊

Posted using Partiko Android

Öylesine yazılmış sözler değil, benim bu sözlerim. Bugün hissettiklerim bunlar ve bu duygularımı sizlerle paylaşmak istedim

teşekkür ederim🌼💕

Umarım bu enerjimi geçirebilmişimdir. Ben teşekkür ederim.😊

Posted using Partiko Android

Dağıttığım bu mutluluğu, bu içten dileği kabul edin ve hep mutlu olun😊

İnan yazıyı okurken bile içim mutlulukla doldu harika bir enerjin var yazılarından sevdim seni

İşte mutluluk saçmak diye ben buna derim. Emeğine yüreğine sağlık 🥰🤗

böylesine enerji dolu bir yazı için benim de içimden geçen bunlar

İnan yazıyı okurken bile içim mutlulukla doldu harika bir enerjin var yazılarından sevdim seni

İnanın bunu duyduğuma çok sevindim sevgili @baycan Enerjimi hissettirmek de beni ayrıca mutlu etti😊
Mutluluk sizinle olsun🤗

Posted using Partiko Android


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63966.64
ETH 3055.32
USDT 1.00
SBD 3.87