"ŞAMPİYON" Bolt Pilot

in #tr5 years ago (edited)

Nihayet ŞAMPİYON filmine gidebildim.

Aslında filme gitmeden önce çok etkilenebileceğimi düşünmüyordum. Hem çocukların izleyebileceği hem de bizlerin izleyebileceği bir film olsun diye seçtik. Övgüler çok oldu tabi ki medyadan haberlerini alıyorduk. Size şunu söyleyeyim, övgüler yetersiz kalmış az bile anlatmışlar. Ben de simdi ne kadar anlatmaya çalışsam, övsem inanın benim de övgülerim yetersiz kalır. Filmi izleyenler benim ne demek istediğimi anlayacaktır. İzlemeyenler de mutlaka izlesin. Israrla tavsiye ediyorum.

Ben hiç bir filmde alkışlama sahnesinde alkışlama isteği hissetmemiştim. Ama bu filmin hissettirdiği başka bir şeydi. Bolt Pilot'ın kazandığı her yarışta alkışlamak istiyordum. Sanırım herkes benim gibi düşünüyordu ki, kazandıği son yarışta, ben ve diğer izleyiciler kendimizi tutamadık ve hep birlikte alkışlamaya başladık, inanılmaz bir andı. At yarışını sunan spikeri de bize hissettirdiği duygular için kutluyorum. Nasıl da geçirdi o duyguları bize... İnanılmaz bir başarı öyküsüydü gerçekten. Yazdıklarım yetersiz övgülerim yetersiz kalır biliyorum.

"Kazanmak, kaybedeceğini bile bile o yarışa girmektir"
O nedenle,

İzlemeyenlere ısrarla tavsiye ediyorum.

Picture source:http://gramha.com/explore-hashtag/beg%C3%BCmatman

Posted using Partiko Android

Sort:  

As a follower of @followforupvotes this post has been randomly selected and upvoted! Enjoy your upvote and have a great day!

Thank you so much

Posted using Partiko Android

İzlemedim filmi ama sinema alanında seyirciyi çekecek kaliteli yapımlara daha çok ihtiyaç var, cezbedici yönü artarsa daha kaliteli yapımlar ve senaryolar ortaya çıkacaktır kuşkusuz...

Evet umarım kaliteli yapımlar artar. Ben de sizinle aynı fikirdeyim.
Filmi de umarım izleme şansınız olur.

Posted using Partiko Android

ben ve diğer izleyiciler kendimizi tutamadık ve hep birlikte alkışlamaya başladık

Gerçekten etkilemiş demek ki, pek sinemaya gidecek vakit bulamıyorum ama merak ettim şimdi doğrusu :)

Gerçekten etkileyici bir filmdi. Düşünün, film ve yarış sahnesi bize kendini alkışlattırdı. Çok güzel kaliteli o kadar film izledim hiç böyle bir şey yaşamamıstım. Nasıl o duyguyu geçirmişlerse artık...Umarım izleyebilirsiniz

Posted using Partiko Android

At yarışlarını sevmem ve hiç ilgimi çekmeyecek bir film diye düşünüyordum. Taaki bu yazıyı okuyana kadar. Görseli aldığınız sitedeki yorumlara da göz atınca çok merak ettim doğrusu..

İnanın ben de öyle düşünüyordum. Umarım filmi izleyenler de yorum yapabilirler onların da ne düşündüğünü merak ediyorum doğrusu. Bizim gibi filmi alkışladılar mı? :) İzlemenizi isterim.

Posted using Partiko Android

açıkçası youtubeda her izlediğim dizi fragmanından sonra bu filmin reklamının yüksek sesle başlamasına gıcık olup hemen kapatıyordum:)
etkilemiş sizi belki bir şans verip izlerim🤷‍♀️

O derece yani:) umarım izleyen birkaç kişi buraya yorum bırakır. Şimdi daha çok merak ettim izleyenler benimle aynı fikirdemi diye.Sinemada izleyenlerle aynı fikirdeymişiz ki
Aynı anda alkışlamaya başladık😊

Posted using Partiko Android


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64320.07
ETH 3154.23
USDT 1.00
SBD 4.34