Çiçek ve Yaprak Desen Çizimi - Flower-Leaf Pattern Drawing (Bazen Yardım İstemeyi Bilmek Gerek!)

in #tr6 years ago (edited)

2018-04-07_11-24-05.jpg
Adım adım desen çizim paylaşımlarıma devam ediyorum. Çizimleri video olarak izlemek isterseniz, https://dlive.io/@netya adresine bakabilirsiniz. Steemit platformunda videolarımızı paylaşabileceğimiz iki adet adres var bunlardan biri https://dlive.io/ diğeri ise https://d.tube ...
2018-04-07_11-24-44.jpg

Dlive adından da anlaşacağı üzere aslında canlı yayın platformu fakat canlı yayın yapmanın yanı sıra video da yüklenebiliyor... Ben şimdilik videoları bu platforma yüklüyorum.

Ama merak ediyorum, sizce dlive.io mu yoksa d.tube mi?

2018-04-07_11-25-15.jpg
Yani videolarımı hangi platforma yüklemeliyim!
Yazı başlığında Bazen Yardım İstemeyi Bilmek Gerek! yazmıştım, bende bu konuda sizden yardım istiyorum, fikir verebilirsiniz!
2018-04-07_11-25-44.jpg
Geçenlerde bir yazı okumuştum. O yazıda;
Küçük bir çocuğun, ağır bir taşı kaldırmak için çabaladığından bahsediyordu... O kadar çabalamasına rağmen taşı yerinden oynatmak bile mümkün olmuyordu.
2018-04-07_11-26-23.jpg

O sırada onu uzaktan izleyen bilge bir adam, çocuğun yanına yaklaşır ve sorar;

  • Taşı kaldırmak için bütün gücünü kullandın mı? Yapabileceğin her şeyi yaptın mı?
    2018-04-07_11-26-57.jpg

Yorgunluktan bitkin düşen ve kan ter içinde kalan çocuk cevap verir;

  • Evet bütün gücümü kullandım ve elimden gelen her şeyi yaptım, der...
    2018-04-07_11-27-34.jpg

Bilge adam sakin bir ses tonu ile cevap verir;

  • Hayır, o taşı kaldırmak için, elinden gelen her şeyi yapmadın, der ve ekler; Henüz yardımımı istemedin!
    2018-04-07_11-28-03.jpg
    Kısacası bazen, herhangi bir sorunu çözmede, zorlukları aşmada elimizden geleni yapmamıza rağmen sonuç alamayabiliriz. Bu yüzden Bazen Yardım İstemeyi Bilmek Gerek!

Yorum, oy ve destekleriniz için şimdiden teşekkürler . @netya 😉

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Sort:  

Teknik alt yapıları konusunda hiç bir bilgim yok. Ancak dLive 2.05 milyon Steem, dTube 2.00 milyon Steem destek almış olduğu için her ikisinin de iyi yolda olduğu söylenebilinir. (Türkçe olarak, güncel kurlara göre, her biri için 14 trilyon)

Bununla birlikte, dLive olursa; diğer kullanıcılar için kayıttan izleme imkanına Ek olarak, eş zamanlı olarak izleme ve etkileşim imkanı da oluyor.

.zip: Bence dLive ;)

Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Bu noktada şimdilik videoları dlive'de paylaşmaya devam etmeyi düşünüyorum. :)

Tebrik ederim. Çizimlerinizi çok beğeniyorum. Yazıyla birlikte işlemeniz de süper olmuş. Tek başına bazı şeyleri başarmamız zor, bazen destek almak en güzeli. Emeğinize sağlık ☺️

Teşekkür ederim @baycan ☺️ ... Bende sizin paylaşımlarınızı beğeniyorum. Son zamanlarda dngo-io için kitap seslendirmeleri yapıyorsunuz takip edyorum ve başarılı buluyorum ☺️

Çok teşekkür ederim😃

You got a 12.25% upvote from @brupvoter courtesy of @netya!

Tebrikler! Paylaşımınız TRListe kurallarına uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini aldı!

Günün seçilen yazılarına buradan ulaşabilir, trliste curation traile nasıl katılacağınızı buradan öğrenebilirsiniz.

Eğer, bizimle iletişime geçmek isterseniz Steemit Türkiye Discord Kanalından bizlere ulaşabilirsiniz.

👍

Yardımlarınız için teşekkür ederim...

trliste için tebrik ediyorum:)

Teşekkür ederim @sudefteri ☺️

çizim olayı doğuştan geliyor bence :)

Yorum için teşekkürler. :)

bugünkü ödüller gerçekten sanatçı ve yaratıcı insanlara gitmiş. tebrik ediyorum.

Teşekkürler efendim :)

Tebrikler cok guzel olmus

Çok teşekkürler @mesafe hanım ☺️

tebrik ederim.yazı ve çiziminiz çok akıcı.. hikayeyi okurken bir yandan da resimlerin bir film gibi hikayeye ayak uydurması yazıya ayrı bir renk katıyor

Sadece çizim paylaşmak istemedim. Bir yandan da, değişik konularda bilgiler ve paylaşımlar yapmak istedim, umarım başarılı oluyorumdur. Yorumunuz için teşekkürler... ☺️

bence gayet başarılı bir gönderi olmuş..aynen devam :))

Congratulations @netya! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published 4 posts in one day

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Do not miss the last announcement from @steemitboard!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.028
BTC 60732.06
ETH 2345.63
USDT 1.00
SBD 2.46