You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit ile ciddileşme #1 : Organize olma

in #tr6 years ago

vallahi ben sabitledim. haftada bir, kimsenin okumayacağı uzun yazılar yazmaya karar verdim asdfjjfk :D . gerçekten öyle ama haftada max. 2 gün yazı paylaşabileceğimi düşünüyorum doğrusu. bugüne kadar hep bir sırayı takip ettim. bir fikir geldi aklıma, bunu yazmalıyım diye düşündüm ve yazdım. sonra başka bir şey geldi onu yazdım. şu an mesela ileriki 3 yazımın konusu kafamda belli. satriani'nin full diskografisini yazma işine girişmeyi düşünüyorum, belki çok az kişi okuyacak ama benim açımdan önemli bir yazı olacak. ilk 6 albüm hazır, bu da 3'er albümü içeren 2 yazı(bölüm) demek. sonra da "2017'nin dikkat çeken 5 yabancı dizisini" yazacağım. sonraki yazı için kafamda hiç bir fikir yok, bakacağım, illa ki bişiler gelecektir diye umuyorum.

bu arada sizin yazılarınızı beğenerek okuyorum. kasmadan, duru bir türkçe ile kendi gözlemlerinizi ve fikirlerinizi güzel bir şekilde aktarıyorsunuz. yazmaya devam ediniz lütfen :)

Sort:  

Çok teşekkürler, ben de elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum. Yazması kolay oluyor gerçi de günde onun için gerekli olan 20 dakikayı ayıramadığım günler oluyor o sıkıntı. O yüzden bir düzen oturtmam lazım zaten :)

Başkalarını bilemem ama ben uzun yazı seviyorum. Kendim de uzun yazdığımdan olabilir. Kimse okusa da okumasa da dert değil, sen nasıl istiyorsan öyle yaz. İnsanların fikirleri, beğenilerine göre hareket edersen hem netknight olmazsın hem de bir gün seni mutlaka hayal kırıklığına uğratırlar ;) Bu arada o Satriani yazısını şimdiden dört gözle bekliyorum çünkü kendisinin hastasıyımdır. Hatta hayatımın bir döneminde bir şarkısını çılgınlar gibi çalışıp çalacağım kararlıyım. Tabii onu da planlayıp zaman ayırabileceğim bir dönemde :D

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58157.69
ETH 3122.82
USDT 1.00
SBD 2.42