Merhabalar Steemit Ailesi! Ben Nesibe ve Tanıştığıma Şimdiden Memnun Oldum.

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba millet. Adım Nesibe, yirmi sekiz yaşındayım. Yeni tanıştığım çoğu kimse yirmi beşten fazla göstermediğimi söyler. Ben de mutlu olurum ve yüzüme kocaman bir gülümseme oturur. Minicik şeylerle mutlu olan bir insanım, minicik şeylere de üzülürüm orası ayrı. Tipik bir terazi burcuyum.

Hacettepe Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı mezunuyum. Edebiyat okuma sebebim okumaya, yazmaya ve yabancı dillere pek düşkün olmam ve hiç hoşlanmadığım matematik, fizik ve kimya gibi alanlardan olabildiğince uzak durmayı istememdir.

Dil demişken ... Ana dilime aşığım. İngilizce sağ kolum görevi görür. Lisans yıllarımda birkaç Rammstein şarkısından ilham alarak Almanca´yı da repertuvarıma eklemişimdir. Birçok dile birçok şekilde merak salmışlığım vardır.

Lisans diplomamı aldıktan sonra soluğu yüksek lisans için Almanya´da aldım. İngiliz Edebiyatı okumuş biri olarak Almanya´da ne işin vardı gibisinden sorular sormayın, cevaplamam. Cevaplanmayacak soru yok aslında bende ama bu durumu izah etmek için en az bir yarım saate ihtiyacım var, o da israfa kaçar :)

Almanya´da yüksek lisansımı tamamladıktan sonra yine orada değişik okul ve kurumlarda İngilizce, Almanca ve Türkçe öğretmenliği yaptım ve bu öğretmenlik işi pek bir hoşuma gitti. Bir ara doktora yapma hevesim vardı ama akademik dünyanın benden beklentileri mideme oturunca bu hayalden vazgeçmem de uzun zaman almadı. On gün kadar önce davet edildiğim iş görüşmesinin olumlu sonuçlanmasıyla iki hafta kadar sonra da Almanya´da bir kurumda eğitim danışmanlığı ve öğretmenlik yaparak kariyer basamaklarında depar atmaya çalışacağım bakalım.

Bilgisayardan derinlemesine anlamam. Bugüne kadar herhangi bir şey programlamışlığım yok. Yapay zeka mevzu bahis olduğunda aklıma yüz türlü korku senaryosu gelir. Korku filmi izleyemem.

Game of Thrones hastasıyımdır. Tüm sezonları çevirir çevirir tekrar izlerim. Şu an birinci kitabı bitirmek üzereyim. Fantastik ögeler içeren kitaplar ruhumun gıdasıdır. Tolkien, Rowling kanımı kaynatır. Twilight serisinden nefret ederim, bu serinin kitaplarını yazan yazara kin beslerim. League of Legends favori bilgisayar oyunumdur. Zilean ya da Velkoz´u bana verin, dünyayı yerinden oynatayım. Yabancı dillere, kültürlere ve dinlere karşı bitmek bilmeyen bir ilgim vardır. Yeni insanlar, yerler ve düşünceler tanımayı severim. Fırsat ve para buldukça gezerim. Sahne sanatlarına da ayrı bir tutkum vardır. Eternal Sunshine of the Spotless Mind filmindeki Clementine ruh ikizimdir.

Yazmayı seviyorum. Genelde değişik kültürler, yabancı diller ve insan üzerine yazıyorum.
Sizlerle tanışmak ve kaynaşmak için sabırsızlanıyorum.
Mutlu günler,
Nesibe

Sort:  

Insan edebiyatci oldumu ne kadar guzel yaziyormus😀 keyifle okudum
Geleneklere uyup bende yazayim 25 ten fazla gostermiyorsun😀
Aramiza hosgeldin

Hoş buldum :) Teşekkür ediyorum, yine çok çok mutlu oldum.

welcome @nesibe.yildiz ! Nice Post ! Please upvote & keep following

Aramıza hoşgeldiniz :)
@turbot !welcome

merhabalar, hoş buldum :)

Merhaba @nesibe.yildiz,

Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.

Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler
Botlar

Botlarda kullanmanız üzere size 0.002 SBD yolladım. Bazı botları kullanıp yazılarınıza oy almak için bu yazıyı okuyabilirsiniz.

Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

merhabalar, bilgilendirme için çok teşekkür ederim :)

Hoş geldin. Fantastik eserler seven insanları görmek çok güzel :)

Hoş buldum :) Fantastik eserlere benim kadar düşkün olan insanlarla tanışmak için can atıyorum.

Steemit platformuna hoşgeldiniz. Bol şans .

Hoş buldum :) Teşekkür ediyorum, size de.

welcome to steemit @nesibe.yildiz, best regards..
hopefully you feel at home here. 😊

Aramıza hoş geldiniz.Diyelim :)

hoş buldum :)

Sağlam bir giriş yapmışsınız Hoş Geldiniz

Teşekkür ederim, hoş buldum :)

Velkam tu Steemit diyelim :)

Ben de Tenk yu, hoş buldum diyeyim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62255.52
ETH 2449.42
USDT 1.00
SBD 2.63