Sevgili Günlük #5 Aklımın İplerini Saldım

in #tr5 years ago (edited)

7d412f2e168872a9a8271180f2a8a6d1.jpg

Günler öylesine geçiyor. Biraz hastayım diyorum soranlara. Nasılsın sorusuna iyiyim demek istemiyorum artık, bu yalanı devam ettireli uzun zaman oldu. Güçlü görünmekten yorulduğumda hastalık bahanesiyle acıya teslim oluyorum, boyun eğiyorum sanki. Düşünmemek için her sabah kendime yeni yeni işler icad ediyorum. Çünkü geceleri uyuyabilmek için gündüzleri kendimi bolca hırpalamam gerekiyor. Kalkıp bir ara cezveyi ocağa koyuyorum. Boğazım fena acıyor. Yazmayıp da içimde biriktirdiğim bütün zehir orada toplanmış sanki. Ben istiyorum ki, ıhlamur fiziksel acılarımıza nasıl iyi geliyorsa kalbi meselelerimize de şifa olsun, içimizdeki yaraları da iyileştirsin. Olmuyor.

Belki de önümüzdeki yılın tam da bu zamanlarında; kimin hangi anılarına, hangi hüznüne, hangi sevincine ev sahipliği yapacağını bilmediğim bu evde, çoktan tüylenmiş bin yıllık hırkamı parmak uçlarıma kadar çekip pencereden sokağı seyrediyorum. Bir şarkı eşlik ediyor.

Sokak sakin. Sessizliği bozan tek ses çatılardan düşen buz kütlelerine ait. Sanki kimsenin yaşamadığı ve aslında var olmayan bir şehre, bir sokağa hapsedilmişim hissini veriyor izlemek. Aslında şu yaşadığım günlerin gerçek olmaması düşüncesi, bir anlığına da olsa kalbime ferahlık veriyor. Geçtiğinde ise daha bir yakıyor insanın kalbini gerçeklik. İnsan hastayken daha bir yoğun mu yaşıyor kalbindeki kederi, bilmiyorum. Böyle zamanlarda, "Allah'ım" diyorum. "Bana biraz dayanma gücü..."


Görsel Kaynak
Sort:  

İnsan hastayken daha bir yoğun mu yaşıyor kalbindeki kederi, bilmiyorum. Böyle zamanlarda, "Allah'ım" diyorum. "Bana biraz dayanma gücü..."

kesinlikle hastalıktan hocam insan hasta olduğunda daha bir hassas oluyor. Hatta ben odunluğumu pek hasta olmamama bağlıyorum :) Son bir şey daha "Allah kuluna kaldıramayacağı yükü vermezmiş". Sadece sabır.

Bizim payımıza sabır düştü.

Teşekkür ederim naif yorumunuz için.🌷

rica ederim paylaşım için teşekkürler :)

Böyle zamanlarda yazmak bana genel olarak bir süreliğine iyi geliyor. Umarım bu yazdıkların da senin için bir nebze ferahlık sağlayabilmiştir.🍀

Bir süreliğine iyi geliyor doğru :)

Bana biraz dayanma gücü

🙇🏻‍♀️🙏

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @neokuduk.

Zaten çoğu kişi nasılsın sorusunu karşısında ki kişinin cevabını gerçekten beklemeden soruyor. Sormuş olmak için soruyorlar. İyi değilim desende anlamayacakları için soruyu çoğu zaman iyiyim diye geçiştirip gülümsüyorum. Bende bu yalanı bir gün devam ettiremeyeceğim biliyorum. Bu arada hastalık döneminde insanın bünyesi daha da düşüyor ve bu dahada hassas olmanı sağlıyor. Dediğin gibi keşke fiziksel olarak iyi gelen içecek ve yiyecekler kalbimize de şifa olsa ne iyi olurdu. Her ne yaşıyorsan bir an önce yüreğinin şifa bulması dileği ile.

Çok teşekkür ederim yorumun için.

Her ne yaşıyorsan bir an önce yüreğinin şifa bulması dileği ile.

Yüreğimin 'şifası' çok uzaklarda ama bir gün elbet kavuşacağız...

Merhaba,

Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır.


Kürasyon kuyruğuna katılarak Steemit'te Türkçe yazılara siz de destek olabilirsiniz.

Sevgiler @trliste

Çok teşekkürler 🌺


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Teşekkür ederim 🌼

Bana göre insanı yıpratan yalnız hatıralardır. Acısı ile, şirini ile. Güzel yazmışsınız. Sanki her birimizik orda.

Çok teşekkür ederim yorumunuz için 🌷🌷

I do not speak your language, but I can tell you that initially I was thinking that your image was a photo.
Congratulations for your skills!
Steem on!

Posted using Partiko Android

Thank you 🌿

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by neokuduk from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63960.62
ETH 3142.95
USDT 1.00
SBD 3.95