You are viewing a single comment's thread from:

RE: oysa ki bir tarihtir ağızlarını sildikleri..

in #tr7 years ago
hatta arkadaşıma apartman numarasını söyleyip, falanca teyze verdi git sen de iste bile demiştim:D

Bunu şey için de yapardık bayramlarda işte 34 numara hem şeker hem para veriyor siz de gidin diye arkadaşlarla paylaşırdık o günleri hatırladım 😂😂😂

YİNE İFŞALARLA DOLU BİR YAZI 🙄😏😁

Bana da kahve 😂😂😂😂😂😂

Ayy çok güldüm ya 😅😅

Ben de çocukluk anılarımı anlatcam bol ifşalı 🤣

Tasolarımı annemin atmasını bir de sanal bebeğimi komşu çocuğuna vermesini hiç unutmam 😔

Sort:  

hatırlıyor musun 6numaradaki yönetici amca bayram şekeri yanında balon veriyordu da hiç balon görmemiş gibi hepimiz girmiştik sıraya 😀🤣

41numaradaki bankacı teyzenin işlemeli mendilin içine koyduğu 1lira ve bayram çikolatasını hatırlar mısın:) hâlâ o mendil duruyor bende😃

'bana da kahve' ailemizin repliği gibi adeta:)
yazarken bile gülüyorum ya🤣🤣

bol ifşalı yazıları merakla bekliyorum😎

ben de tasolara ve sanal bebeğime üzülmüştüm
hatırlıyon mu ölünce haç çıkınca annem 'hıristiyan bu bebek at bunu' demişti ya🤣🤣🤣😀😀

Hatırlıyorum tabi 😂😂 kazık kadar olmuşken mahalle arasında bi bakkalda denk gelmiş hemen almıştım sanal bebekten ama o zamanki tadı vermedi tabi ki 😔 o zamanlar sınıfta herkesin vardı ve vik vik öterdi derste öğretmen sinir olurdu yasaklamıştı hatta 😂😂 ölünce film koptu tabi evde aynen 😂😂 ne günlerdi ya 😌

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63047.55
ETH 2690.45
USDT 1.00
SBD 2.54