You are viewing a single comment's thread from:

RE: Detoksa Gittim Dönücem

in #tr6 years ago

Fotoğrafa BAYILDIM! Hep özenmişimdir bu içeceklere ama hazırlamaya da hep üşenmişimdir 🙊 Bir gün deneyeceğim ama. Afiyet olsun size :)

Sort:  

Çok teşekkürler. Ben de normalde üşenirim böyle şeyler hazırlamaya. Bugün birkaç video izledim, Tefal'in "on the go" blendırı çok pratik görünüyor özellikle bu tür içecekler hazırlarken çünkü içeceği de kendi şişesini matara olarak kullanarak saklayabiliyorsunuz yani daha az bulaşık çıkıyor :) Pek beğendim alabilirim yakın zamanda, alırsam ve "üşengeç dostu"ysa onun yorumunu da size ayrıca iletirim. Sevgiler.

Çok sevinirim. Aslında aklımdaydı kendi matarası olan bir blendır. Hem pratik olması hem de az bulaşık çıkarması önemli tabi :))

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69849.38
ETH 3709.01
USDT 1.00
SBD 3.73