Detoksa Gittim Dönücem

in #tr6 years ago

Kapıya yazı astım dostlar merak etmesin diye.

1,5 ayda 5 kg kaybettiğim diyetim günden güne zorlaşıyor. Aah ah o ilk 2 hafta ne kadar hızlı gitmişti kilolar şimdiyse yapışıp kaldılar sanki üzerime. Sürekli spor yapmama rağmen son 3 haftada sadece 1 kg verebilmiştim. O nedenle diyetisyenim hem porsiyonlarımı daha da küçülttü hem de bir detoks programı verdi. Artık her gün öğle veya akşam yemeği yerine bu detoks içeceğini tüketiyorum. Evde kendim hazırlıyorum, hazır olarak da satılıyormuş ancak şu sıralar vaktim var ve hazırlayabiliyorum bu yüzden kendin pişir kendin ye metodu bana daha uygun geldi.

WhatsApp Image 2018-03-18 at 16.08.13.jpeg

Denemek isteyenler için nasıl yapıldığını kısaca anlatacağım.

Malzemeler:
1 bardak rezene çayı veya yeşil çay veya sadece su
1 küçük kase maydonoz veya 1 adet salatalık
1/2 havuç veya 1 armut veya 1 portakal
1 elma veya 1 kivi veya 1 ananas
1 veya 2 fındık büyüklüğü kadar taze zencefil
1 tatlı kaşığı taze limon suyu

Hazırlanışı:
Malzemeleri sırayla bir kapta birleştirin ve blendırdan geçirin. Eğer blendırınız bizimki gibi küçükse önce rondo sonra blendır yapabilirsiniz. Ya da en kolayı, katı meyve sıkacağı kullanın. :)

Yanında 1-3 adet minik grisini veya 1 kepekli etimek tüketebilirsiniz.

Unutmayın günde sadece 1 öğün yerine kullanıyor kalan 2 öğünü normal şekilde yapıyorsunuz.
Normal dediysem gelsin tereyağlı iskenderler gitsin patates kızartmaları durumu yok tabii ki.

1 haftada 3 kilo verdiren bir detoksmuş bu ama sürekli yapılacak bir şey değil. En fazla 1 hafta yapmanızı öneririm, detoksun olayı zaten bedeni temizleyip yoluna devam etmesini sağlamak.

Afiyet ve şifa olsun sevgili Steemit dostlarımız. :)

Sort:  

Fotoğrafa BAYILDIM! Hep özenmişimdir bu içeceklere ama hazırlamaya da hep üşenmişimdir 🙊 Bir gün deneyeceğim ama. Afiyet olsun size :)

Çok teşekkürler. Ben de normalde üşenirim böyle şeyler hazırlamaya. Bugün birkaç video izledim, Tefal'in "on the go" blendırı çok pratik görünüyor özellikle bu tür içecekler hazırlarken çünkü içeceği de kendi şişesini matara olarak kullanarak saklayabiliyorsunuz yani daha az bulaşık çıkıyor :) Pek beğendim alabilirim yakın zamanda, alırsam ve "üşengeç dostu"ysa onun yorumunu da size ayrıca iletirim. Sevgiler.

Çok sevinirim. Aslında aklımdaydı kendi matarası olan bir blendır. Hem pratik olması hem de az bulaşık çıkarması önemli tabi :))

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57019.68
ETH 2888.91
USDT 1.00
SBD 3.61