Sort:  

Aldığım en iyi yorumlar arasına yazdım. Aramızda kalsın epey üst sıralarda :) Size de bir ara kızıl meyan kökü şekeri vereyim :)

Çilekli milkshake eşliğinde sohbet ederken kavanozda kalan son jelibonumu sizinle paylaşabilirim ben de o vakit :))

Fringe'i tekrar izleme sebebim olacaksınız gibi 🙄

Harika değil mi ya :) bir de üzerine kök birası yaparım size:)


Başlarsanız Gene'e selam söyleyin :)

Anlaştık :))

gene2.jpg

İnekten daha iyi tek şey insandır. Tabi süte ihtiyacınız varsa inek gerekir.

Çok özlemişim ya. Ne iyi geldiniz. :)

Altına bunu yazacaktım abartmayayım belki hatırlamaz dedim :D Aynı şekilde siz de enerjimi çok arttırdınız. Memnun oldum gerçekten çok memnun oldum :)

Unutulur mu hiç o replik :)) Ben de çok memnun oldum, dün akşam suratımda kocaman bir gülümseme ve aklımda diziden sahnelerle dolaştım. Teşekkür ederim 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 69618.00
ETH 3376.33
USDT 1.00
SBD 2.76