You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sarraf Güncelleme #04/04/2018

in #tr6 years ago

@biriki3 bu konuda bana ilk başlarken bir tavsiye vermişti. Eğer bot değilsen SP şimdilik çok işine yaramaz demişti onu geleceğe dönük toplamalıyız. Artması için botlara yatırmakta fayda olacak diye düşündüğünü söyledi mantıklı buldum uyguluyorum. Sizler gibi büyük bir hesabım yok ancak bu yöntemle ilerliyorum ve memnunum gidişatından. Borsadaki düşüşleri takip etmekte zorlanıyorum bir de steem coin eklenmesin bu zorluğa diyip dışarıya hiçbir şey çıkarmamaya karar verdim. Al sat yapmak istersem bile marketten yaparım. Steemit'in kendi dünyası var resmen :D

Sort:  

Bana da botlar çok daha iyi gibi geliyor ama takip etmek gerekiyor işte onları da yoksa zarar kaçınılmaz.

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 69508.29
ETH 3366.22
USDT 1.00
SBD 2.74