Sarraf Güncelleme #04/04/2018

in #tr6 years ago

Steem fiyatının artmasıyla oy değerimizin de ne zaman artacağını sormuştum.


Nedense hemen artacağını düşünüyordum ama artmadı. Sonra kafama takılan bu konu hakkında dün uzun araştırmalar yaptım. Bu araştırmalar sonucunda sistem kafamda yeterince şekillenmeye başladı. Bu konuda bir de içerik hazırladım.

O yazıda bundan sonra oylama değerimizi belirleyen median değerine göre oranımızın değişeceğinden bahsetmiştim.

Dün kü yükselişin ardından witnessların da kararıyla fiyat yavaş yavaş yukarı çekilmeye başlayacak diye tahmin ettim ve evet gün içinde median değeri öncelikle 1.55 oldu ve az önce de 1.63'e yükseldi.

fafasfafa.png


Oy verme gücümde 1.02 den 1.11'e yükseldi göründüğü gibi.

Böyle olunca hesaplamalar tekrar değişti ve oylama oranı

  • 2.1'den 2.2'ye

çıkarılmış oldu.


En az % 30 kazandırma oranına devam ediyorum.

ayraccc.png

Son olarak listeye eklemek istediğim bir kişi daha oldu: @fotobot

Çok güzel ve kaliteli içerikler üretiyor gerçekten. Şimdiye kadar gözümden kaçırdıklarımdan biri daha.

Siz de düzenli kaliteli içerikler ürettiğinizi düşünüyorsanız yorum bırakın ve profilinizi inceleyeyim. Bu listeye katılarak en fazla 0.20 SBD gönderimiyle en az % 30 kazandıracak şekilde oylama alabilirsiniz.


SARRAF Oylama Oranı: 2.2

ayraccc.png

Biraz resmileşti gibi oldu sanki ama kafanıza takılan her soruyu bana isterseniz yorum olarak isterseniz de Discord üzerinden sorabilirsiniz.

Sizin sorunuz yoksa ben bir tane sorayım:

Sizce sizden gelen SBD ler ile SP mi kiralayayım tekrar yoksa direk SP ye mi çevireyim?

ayraccc.png

@arafs

Görseller Kaynak:

1
Diğer görseller sitelerin ekran görüntüleridir.

Sort:  

Bu arada farklı seçeneklerde sunabilirsiniz:

  • Çek borsada trade yapmaya devam et
  • Çek Steem olarak kalsın borsada
  • Botlara yatırarak SP arttırmaya çalış
    gibi seçenekler de mevcut :)

Yarın sabah belki yeni bir güncelleme gelebilir arkadaşlar, 1.79 olmuş Steem Median değeri. 2.3 ile oylayabilirim yarın.

sdafafafassda.png

@biriki3 bu konuda bana ilk başlarken bir tavsiye vermişti. Eğer bot değilsen SP şimdilik çok işine yaramaz demişti onu geleceğe dönük toplamalıyız. Artması için botlara yatırmakta fayda olacak diye düşündüğünü söyledi mantıklı buldum uyguluyorum. Sizler gibi büyük bir hesabım yok ancak bu yöntemle ilerliyorum ve memnunum gidişatından. Borsadaki düşüşleri takip etmekte zorlanıyorum bir de steem coin eklenmesin bu zorluğa diyip dışarıya hiçbir şey çıkarmamaya karar verdim. Al sat yapmak istersem bile marketten yaparım. Steemit'in kendi dünyası var resmen :D

Bana da botlar çok daha iyi gibi geliyor ama takip etmek gerekiyor işte onları da yoksa zarar kaçınılmaz.

Yukarıda birkaç arkadaş benim diyeceğim şeyi söylemişler fakat ben de söylemek istiyorum. Bizlerden gelen sbdler zaten az miktarda oluyor. örneğin günde 10 kişi 0.2 sbd gönderse 2 sbd yapar. ayda 60 sbd.

60 SBD'yi doğrudan SP ye çevirmek bence mantıklı değil. Onun yerine denilen gibi bota gönderim yaparak hem sp hem de tekrar SBD kazanma ihtimali daha yararlı geliyor.

Bu konuda şöyle düşünüyorum: 60 SBD'yi direk SP yaptığın zaman yapacağın zarar ile 60 SBD'yi bota göndererek yapacağın zarardan fazla olur bence.

Kiralama konusunda ise çok fazla bir tecrübem ve bilgim yok. O kısım senin bileceğin iş

Detaylı ve açıklayıcı olmuş, teşekkür ettim. Bir de hangi bot olduğunu söyleseniz tam olacakmış :)

Bence kalıcı olarak arada hem sp alın hem de oy gücünüzü katlamak için arada da sp kiralamanız mantıklı:)

Teşekkür ederim yorumunuz için, hala karar veremedim ama botlarla büyütmek daha cazip geliyor şu anda :)

Bu konuda senin yapmak isteyeceğiniz şeye bağlı olarak değişir. Eğer projeyi gönüllü bir şekilde devam ettirmek istiyorsan kirala derim fakat yeterince devam ettim bırakacam diyorsan kendine kalmış bir şey direk SP ye çevir derim.

Teşekkür ettim düşüncen için ;)

elinize sağlık güzel gidiyorsunuz takip ediyorum

Teşekkür ederim ;)

Bence direk olarak SP'ye çevir. En azından kalıcı olur :)

Not alıyorum, bakalım başka neler gelecek :)

Bence güzel botlar yakalamaya çalışarak hem SBD kazan hem de kas. Postların yüksek kazançlı olursa hem Türklerin hem de yabancıların dikkatini çekersin. Küçük bir tavsiye tabi :)

Tamamdır not alıyorum bunu da :)

Ben tavsiye veremiyorum ama yakında tekrar kapınızı çalma niyetindeyim:) teşekkür etmekle yetineyim :)

Ben teşekkür ederim, her zaman beklerim. İyi çalışmalar :)

Yorum deneme, minnowbooster oylama.

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 69500.15
ETH 3394.50
USDT 1.00
SBD 2.75