Proje Kapatıldı - Duyuru

in #tr6 years ago (edited)

11111111111.jpg

Oy alamayan, sp değeri düşük olan ve steemit de türkler olarak birlikte büyüyelim diyenler için!

Kapatılan proje yukarıda ki linkte ve isimde belirtmiş olduğum projedir.

Kapatma sebebim katılım sağlanmamış olması ve olumsuz dönüşler almış olmamdır. Bu olumsuz dönüşlerden biri de haksız kazanç sağlama konusudur.

Arkadaşlar eğer aranızda okuyan varsa öncelikle şunu belirtmeliyim ki ben herhangi bir haksız kazanç sağlamaya ya da haksız kazanç sağlanmasını vesile olmak düşüncesiyle böyle bir projeye başlamadım.

Şu durumda yanlış düşündüğümü de kabul ediyorum. Ben fayda sağlayacağını inandığım bir işe hiçbir çıkar sağlamamak kaydıyla girmek daha doğrusu elimi taşın altına sokup, burada ki türk kullanıcılar için ufak bir destekte bulunmak istemiştim.

Bu durumun yanlış olacağını düşünmemiştim ve kesinlikle net bir şekilde söylüyorum ki kendi çıkarım için bu işe kalkışmamıştım.

Yanlış bir yola çıktığımın en büyük kanıtı da zaten katılımcı olmamasıydı.

Hata mı kabul ediyorum ve projeyi bitiriyorum. Birilerini kızdırdıysak da özür diliyorum.

Katılan arkadaşlar olursa irtibata geçip benim kürasyonumu takip etmemeleri gerektiğini söyleyeceğim zaten bu konu da da kimsenin aklında şüphe kalmasın.

Katılan bir dostum vardı ona da hesap faaliyette olduğu sürece bu hesaptan tek bir oy da olsa günlük olarak oy verilecektir. Umarım o kardeşim de bana kızmaz.

Sort:  

You got a 2.22% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @musatasci! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP Earn 1.25 SBD Per 1000 SP | Discord server

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57453.27
ETH 2928.75
USDT 1.00
SBD 3.67