Yirmi Sene Önce Neredeyse Tam Olarak Bitcoin'den Bahseden Kitap

in #tr6 years ago (edited)

Tamam Ocak.
Ve Ocak'ta dijital paralar şelale formunda yerlere dökülüyor..
da, "bu gün neyi bahane etti de acaba ekran kırmızıya büründü" diye merak edip kısa bir tura çıkmıştım.

Dolanırken coin-turk'te şaşırtıcı bir içeriğe denk geldim;
William Rees-Mogg ve James D. Davidson isimli iki ekonomistin yazdıkları bir kitap varmış:
The Sovereign Individual: Mastering the Transition to the Information Age
(Bireyin Egemenliği: Bilgi Çağına Geçişi Yönetmek diye çevrilebilir sanırım)


old-bitcoin.jpg

Kitaptaki öngörüler hayli ilginç zira;

Bilgi çağında, paranın da değişeceğinden, daha bireysel olacağından, hükümetleri pas geçeceği mealinde atıflarda bulunmuş. Dahası, bir dizi asal sayı ile şifreleneceğinden, doğrulabilir ve benzersiz olacağından bahsedilmiş.

//Nakamato'ya benzer yazıların ilham vermiş olması mümkün sanki..

Yazının tamamına buradan ulaşabilirsiniz.

Sort:  

Teşekkürler..

Ya da yazarlar Nakamoto’nun ta kendisi😏

Neden olmasın ;)

Aynı şeyi düşünüyorum bende
komplo teorilerinden bıktıgım içinde olabilir :)
Bir kesim var her şeyi komplo teorisi sananlar bıktık :)

Merhaba dostum, içeriğini beğendim. Biz türkler şu zamanlar sitede parmakla sayılabilecek kadar az kişiyiz. Bu nedenle birbirimizden haberdar ve destek olmak için seni takibe aldım. sende alırsan sevinirim :)

Takip ettim.
Genelde teknoloji yazıyorum demişsin.
Umarım "teknoloji" ile teknocanilik araçları olan gelişmiş silahlar, savaş uçakları vs. karıştıranlardan değilsindir umarım. Öyle bir yazıda Tek taraflı takibi bırakırım peşinen söyliyeyim :) Sonra ardımdan, "önce takip ediyor sonra bırakıyor, çocuk gibi küçük oyunlar peşinde" falan deme :)

ne dediğinizi tam olarak anlamadım

Bir fırsat bulursam okuyacağım. İlgimi çeken bir konu. Teşekkürler...

@murattatar thanks for subscribing

This post has received a 2.08% upvote from @msp-bidbot thanks to: @murattatar. Delegate SP to this public bot and get paid daily: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP Don't delegate so much that you have less than 50SP left on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63134.74
ETH 3052.94
USDT 1.00
SBD 3.81