You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yirmi Sene Önce Neredeyse Tam Olarak Bitcoin'den Bahseden Kitap

in #tr6 years ago

Merhaba dostum, içeriğini beğendim. Biz türkler şu zamanlar sitede parmakla sayılabilecek kadar az kişiyiz. Bu nedenle birbirimizden haberdar ve destek olmak için seni takibe aldım. sende alırsan sevinirim :)

Sort:  

Takip ettim.
Genelde teknoloji yazıyorum demişsin.
Umarım "teknoloji" ile teknocanilik araçları olan gelişmiş silahlar, savaş uçakları vs. karıştıranlardan değilsindir umarım. Öyle bir yazıda Tek taraflı takibi bırakırım peşinen söyliyeyim :) Sonra ardımdan, "önce takip ediyor sonra bırakıyor, çocuk gibi küçük oyunlar peşinde" falan deme :)

ne dediğinizi tam olarak anlamadım

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57810.33
ETH 2939.11
USDT 1.00
SBD 3.70