Yaşasın!(?) 1 Dolar 5 TL

in #tr6 years ago


Daha önce de çok defa Doların teknik analiz grafiklerinin incelemesini yapmıştım. Ve Doların çıkması, TL'nin değer kaybetmesi demek olduğu için, yükseliş hoşuma gitmiyordu.

Ancak, artık "Yüce Halkımızın Takdiridir" diyorum. Bugün bir haber vardı; BOTAŞ, doğal gazdan elektrik üreten şirketlerin gazına %50 zam yaptı diye. Bunun ürünlere ve elektrik faturalarına yansıması en az %300 olacaktır. Ne yazık ki artık, İsteyerek çamura girenin eline su dökülmezmiş diyerek üzülmüyorum. Açsın televizyonu, kekini yesin, çayını içsin..

 


 

Geçen sene bu vakitler Dolar'ın fiyatı 3.50 imiş. Beş yıl önce demiyorum. Geçen sene diyorum. Sadece 1 yıl önce 3.50 olan dolar bugün itibariyle 5.00 TL . Matematiği kıt olanlar için hesap yapıverelim: 5 - 3.5 = 150 :)


 

Bir yıl içinde %43 artış olmuş. Üretimimizin çoğu ithalata bağlı ham maddeler üzerinden olduğu için üretici, ana dağıtıcı, toptancı, satıcı derken bize gelene kadar en az +%125 oranında artış olacak demek. Ki medya bunlar yokmuş gibi davransa da markete gidince ekmekten başlayarak zamlı fiyatları hissedebiliyoruz.

--Hiç teknik/analitik görünümden bahsetmeyecek misin?

--Edeyim.

DESTEK: Din.

DİRENÇ: Ekonomi.

 

Birisi Kürt/Türk, Osmanlı/Amerika ya da Devletin Bekası gibi zaten bitmeyen bir konuda susmuyorsa, bu videoyu açın, konu kapansın ;)

Renkler gelir, renkler gider..
Şansına ne renk düşerse, o renk içinde yaşarsın.
Belki kafanı kumdan çıkarıp etrafındaki solmayı fark eder, başka bir renge geçersin.. Derda ki 6-7 dünya kupası veyahut 7-8 olimpiyat daha görür, ölürsün.. hepsi bu kadar.


Posted from my blog with SteemPress :

http://murattatar.xyz/yasasin-1-dolar-5-tl/

Sort:  

Dolar ile iş yapanlar düşünsün. Ben hiç dolar kullanmıyorum. Kira, elektrik, su, alışveriş hepsini TL ile hallediyorum.

You got a 27.54% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @anadolu! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP Earn 1.25 SBD Per 1000 SP | Discord server

Türk lirası iyice battı "batan geminin liraları bunlar" dicek söz mü bıraktılar.

En üzüldüğüm nokta da, hiçbir şey gör(e)meyen insanların en çok zorlananlar olması. En acımasız tekmeler nedense hiçbir zaman herhangi bir koltukta oturana denk gelmezken neden vatandaşa denk geliyor... Üzülsem mi yoksa sizin dediğiniz gibi isteyerek çamura girene su dökülmez mi desem hiç bilemiyorum.

Bu ülke sona yaklaşıyor, işgal edilmesine az kaldı.

Bitcoin doların yerini alırsa belki ozaman işler yoluna girer. Ekonomi den fazla anlamıyorum ama anladıklarım dan yola çıkarsam vatan elden gitmek üzere. Allah bu gidişatįn sonunu hayır etsin.

Posted using Partiko Android

Ülkemiz kademeli olarak son 20 yıldır çöküyor. Çok sert bir çakılış yaşamamıza gerek yok. Etrafınızı iyice incelerseniz göreceksiniz ki Türk firmaları gün geçtikçe azalıyor. Gençlerimiz zaten yabancı firmaların Türk ayaklarında çalışıyor. Dolaylı yoldan köleliğimiz artırılıyor. Artık TL yi kurtaracak bir formül kaldığını düşünmüyorum.

Yiğidi öldür hakkını yeme demişler.. Son yirmi yılın ilk yarısı fena değil.

Babacan'ın hükümette göreve başladığında Dolar 1,70 imiş, yaklaşık 10 yıl sonra, gaz-fren-faiz tartışmaları sonrası bıraktığında ise 1,80 (arada yunanistan'ın ispanya'nın battığı dünya krizi olmasına rağmen)
10 yılda 10 kuruş.
Babacan sonrası 6 yılda 320 kuruş.

babacan.png

Walter bu olacak tabii ;)
Duyu ekleme konusuna da bağlanabilir sanırım mesele ;)

Sanıyorum burada yaş faktörü çok önemli. Ve neden olmasın :) beynin açığı kapatma yöntemi bulunursa taklit edilebilir.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58954.91
ETH 2508.61
USDT 1.00
SBD 2.45