You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yerli borsalara, ulusal basına ve içerik üreticilerine çağrı

in #tr6 years ago

@punky yine sistematik çalışmışsın ;) FF konusundaki Ekipler Amiri bahsinden sonra dolaylı yoldan ben de Serdar Kuzuloğlu'na yazmıştım: Ama onun meraklı ve araştırmacı olduğunu bildiğim için, yazısına bir yorum yazarken, isim ve web adresi soran kısma özellikle https://steemit.com/@murattatar olarak yazdım. Bundan sonra daha sık yazarım demiştim, ki sen de bunun süreç içinde olacağını belirtmişsin zaten.

Başkaca sitelere de herhangi bir konuda yorum yazarken, web/site sorduğunda, bu şekilde kullanmak, Steemit'in kabullenildiğinin de göstergesi olacaktır sanırım.

Emin Çapa aklıma gelmemişti. BlockChain'i idrak etmiş ve fena savunucu malum, işin içinde yazı-resim-video gibi özgün içerik üretimi ve para da var. 3 Koldan Emin Çapa'yı sarabilir ;)

Sistematik Desteğin için çok teşekkürler.

Sort:  

Ne kadar çok kişi yazarsa -spam'e kaçmadan tabii- o kadar iyi. Dediğin gibi site olarak Steemit sayfanı vermek Medium sayfanı vermekle aynı şey aslında. "Beni buradan tanıyabilirsin" demek gibi bir şey. En azından öyle olsa ne güzel olur :D

Serdar Bey, Emin Bey ve diğerlerine yorum olarak yazmadım direkt maillerine attım ama emaili olmayanlar için yorum da yapılabilirmiş evet, o gelmemişti aklıma :D

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.17
JST 0.032
BTC 63686.15
ETH 2727.43
USDT 1.00
SBD 2.59