You are viewing a single comment's thread from:

RE: YouTube’da Zaman Geçirmek

in #tr7 years ago (edited)

Öyle bir deniz ki insan içinde kaybolup gidiyor bu yüzden bir çok abonelikten çıktım, bit çoğununda da bildirim özelliğini kapattım. Sadece 3-5 kanaldan bildirim geliyor.

Sort:  

Bir ara 10 kanala kadar düşürmüştüm sonra güzel kanallar daha buldum artti sayi :D en son evde radyoaktif pil yapimini anlatan bir kanala abone oldum.

Arif'in attığı golü ararken nerelere geldik.. gibi olmuş :)
// bu arada, minicik nükleer piller olsa, bi cihaz ömür boyu çalışsa diyerek, on yıllardır kalem pil tadında nükleer pillerin çıkmasını diliyorum..

Su an deniz fenerlerinde kullanilan bir pilmis adamin youtube'da yaptigi. Ama cok deneysel bir pildi.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57882.05
ETH 2579.00
USDT 1.00
SBD 2.35