You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hangi Laptop'ı alsam? (Bilgisayar alma rehberi)

in #tr6 years ago (edited)

Bir kişi size sormuş ve öyle cihaz almışsa,
hotmail'de sorun çıktığında ya da ses kayıt yapamadığında vs sizi arıyor. "Ya hu bunun için neden beni arıyorsun!" diye bağırmak istiyorsun ama olmuyor :)

Bu yüzden ben artık hiç topa girmiyorum, daha çok nerede kullanacağını yazarak Google'da arayıp araştırmasını tavsiye ediyorum.

Israrla bana pas atmak isterse, parçaların ne işe yaradığını anlatıyorum tabi bu esnada "ya sen seç işte" yemlerini yemeden onun ısrar ettiği gibi bende öğretmekte ısrar ediyorum nihayetinde "Artık kendi isteklerin ve bütçene göre seçip alabilirsin" diyorum ;) Yoksa teknik destek servisi benmişim gibi havadan sudan her şey için arayıp duruyorlar.

Sort:  

İlginç bir hazıra konma alışkanlığımız var. Hangi coin'i alayım diye sorandan, hangi laptop'ı alayım diye sorana kadar. İlla deneyimden faydalanılmak isteniyorsa (ki internette ondan çokça var), hangi markadan uzak durmalıyım, hangi markaların teknik desteği iyidir gibi, yine kişinin araştırma yapacağı, tecrübelerle kararını netleştireceği sorular çok daha güzel tabii.

Interrail Türkiye Yardım grubumuza günde onlarca bu sorudan geldiği için hazırladım bu içeriği, herkes laptop önerisi istiyor ama kimse ne yapacağını söylemiyor. Araba alcam da ne alsam gibi saç baş yoldurtan bir soru...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60865.64
ETH 2393.71
USDT 1.00
SBD 2.64