You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tüm yatırımlarımı kaydırıyorum

in #tr6 years ago

Motosikletle hız yapmanın güzelliğinden bahsediyor birisi..
"Sen bütün kurallara uysan bile arkadan gelen bir araç sana dokunduğunda 8 parende atarsın, dönüşsüz zararlar alabilirsin" diyorum.
"Evet ama heyecanı yaşasan, rüzgarı hissetsen böyle demezsin" diyor.
Meal'en, bu adrenalin için kötürüm olmayı ya da ölümü kabul ediyorum diyor.
Bir süre sonra, özgürlük dediğimiz şeyin, insanlara ölüm dahil kendi hayatını kötüleştirme hakkı sunduğunu fark ediyorum.

İnsan kabul etmek istemiyor ama Aptallık da bir insan hakkı. İsteyen herkes (daha doğrusu isteMeyen herkes) beynini kullanmayı bırakabilir.

--

Ya da atıf yapıldığı üzere, hali hazırda evrim zaten devrede. Hele ki yakın gelecekte, dini ya da felsesi sebeplerden Singularty'e, sipariş bebeklere karşı olanlar olacak. Ve bu, son karşı oluşları olacak..

Sort:  

Özgürlüğü güzel tanımlamışsınız. Sanıyorum işimi epey kolaylaştıracak bir yorum oldu. Ayrıca teşekkür ediyorum. Sizden öğrenebileceğimiz çok şey var.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59415.56
ETH 2593.31
USDT 1.00
SBD 2.47