You are viewing a single comment's thread from:

RE: doctor saçmalıyor #4

in #tr6 years ago (edited)

Etiketlemesen de okuyoruz doktor ;)

Steemit'i, steemit üzerinden takip ediyorum. O yüzden dönen etrikalardan/dedektifliklerden şayet birisi yazdığı konuda bahsederse haberdar oluyorum.

itiraf etmek gerekirse, şu an ismini sorsalar, geçmiş yazışmalara falan bakmam gerekir u4.jpg

Mahsusçuktan da olsa Dr. Bishop ile konuşuyor gibi olmak çok keyifli, o yüzden Walter bana çok güzel geliyor :)

Hem isim dediğimiz, cisim dediğimiz ne ki, idea'nın yanında.

Sort:  

Onu anlatmakta biraz problem yaşıyoruz :) isim seviyor insanlar.

Mahsusçuktan da olsa walter olmak keyifli :)

hayal gücünü ne zaman kaybettin evlat?

Ben de discord kanallarından ayrıldım. Zaten gevezelik yazısıydı bu :) arada iyi geliyor :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57808.87
ETH 3061.38
USDT 1.00
SBD 2.33