doctor saçmalıyor #4

in #tr6 years ago

Peviously on last "doctor saçmalıyor"

Size Sokullu Mehmet paşayı çok sevdiğimi söylemiş miydim? Aslında çok tanımıyorum kendisini ama isminin söylenişi çok güzel. Keşke ona da bir köprü yapsalar. Yani bir köprüye adını verseler.

Hatırlatın bir ara yalan içerik hazırlayayım. Zaten yalan bizi bir arada tutan şey?

ayrac1.png

Now...

Sokullu Mehmet Paşa ile tanıştım. Bayo Sokoloviç isimli bir Sırp asıllıymış kendisi. Devşirme usulü gelmiş ve epey hizmeti olmuş. Sekiz on tane daha köprü yaparsak birine ismi verilir diye umuyorum.

Zamanında Leonardo da Vinci demiş ki;

Beni bi salın da şu galata köprüsünü ben yapayım.

Tabi bizim padişah salmamış. Şu tarihi cevabı vermiş.

Benim köprümü Türk mimarlara emanet ediniz...

ayrac1.png

Tabi tarihi sözlerimiz bunlarla sınırlı değil. Bir gün İran Şahı İsmail, Yavuz Sultan Selim'e mücevher dolu bir sandık yolluyor. Fakat sandık açılır açılmaz etrafa kötü bir koku yayılıyor. Kokunun kaynağı ise insan dışkısı. Yavuz Sultan Selim sinirleniyor ve bir sandık da kendi hazırlıtıyor. İçine mücevherler ile birlikte gül kokulu lokumları dolduruyor. Bir de küçük not bırakıyor.

Sandık açıldıktan sonra etrafa yayılan güzel koku sebebiyle şaşıran Şah İsmail notu eline alıyor ve okuyor.

Ey İsmail, Sen kimsin ya!

ayrac1.png

Bu arada çeşitli duyumlar aldım Steemit'in dedektifleri iş başındaymış ve benim kim olduğumu öğrenmişler. Sorsanız söylemezdim haklısınız. Çünkü öyle bedava yok. Bak insanlar uğraşmış bulmuş. Sonuç: muhtemel hayal kırıklığı

Bu sitede ismimi ilk Murat Tatar ile paylaştım. Neden biliyor musunuz? Çünkü iade-i ziyaret.

Kendisini etiketlemedim çünkü sanıyorum bu yazılarımı insanların okumasını istemiyorum. Yani böyle beynimi aldırmış gibi yazmaktan zevk alıyorum ama biraz da utanmıyor değilim :)

ayrac1.png

Neyse ciddiyeti bir kenara bırakalım. Size birinci beş yıllık kalkınma planımı anlatayım. Yarından tezi yok pi sayısı içerisinde bulunan telefon numaramı aramaya başlıyorum.

Yarından tezi yok sanki; "bugün yapmam" demekmiş gibi gelmiyor mu size de ?

İkinci işim ise insanlara pi sayısının ne olduğunu öğretmek. Basit bir çember nasıl içinde telefon numaramı barındırıyor herkes bilsin istiyorum. Evet senin numaran da var. Hatta kimin numarasını merak ediyorsan o da var. Sadece doğru yere bakması zor :)

Sonraki adımım ise ekonomik gücümü toparlamak olacak. Bu nedenle ülke tarihinde çok ses getiren o efsanevi hareketi yapıp, çevremden varlık vergisi toplamayı düşünüyorum.

"Doctor Haraçoğlu"

Fena durmadı :)

Hikayeyi bilmeyen varsa açsın baksın. Keyfine yazı yazıyoruz şurada!

ayrac1.png

Neyse aklıma başka bir şey gelmedi. Şimdilik bu kadar. Sabırla okuyanlardan her zamanki gibi özür diliyor ve karanlıkta kayboluyorum.

KaynakKaynak 2

doc-son.png

Sort:  

Hocam bir dahaki yazınızda ikinci beş yıllık kalkınma planını bekliyorum. Birinci bize yetmez :)))
Ayrıca ilk resimdeki doctorbishop olmalı :) kimliğiniz açığa çıkmış, bu konuda ne yapacaksınız :)))

İkinci beş yıllığa da geleceğim merak etmeyin :D

Hayır değil. Ben daha yakışıklıyım :D

Steemit'in dedektifleri iş başındaymış ve benim kim olduğumu öğrenmişler.
Sonuç: muhtemel hayal kırıklığı

hayal kırıklığı değildir o..🙆‍♀️

Ahahaha tahmini konuştum bilemedim :D

You just planted 0.15 tree(s)!


Thanks to @doctorbishop

We have planted already 3579.67 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 19214.84
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png

Doktor çıplak resim atan kızlar senden daha çok oy almışlar ne olacak bu halimiz.

Piyondan vezir diye bir yazı yazmıştım zamanında. Bazıları kısa yoldan gidiyor ne yapalım :)

Ben aynı kitleden oy almak istemem zaten ya sal.

Etiketlemesen de okuyoruz doktor ;)

Steemit'i, steemit üzerinden takip ediyorum. O yüzden dönen etrikalardan/dedektifliklerden şayet birisi yazdığı konuda bahsederse haberdar oluyorum.

itiraf etmek gerekirse, şu an ismini sorsalar, geçmiş yazışmalara falan bakmam gerekir u4.jpg

Mahsusçuktan da olsa Dr. Bishop ile konuşuyor gibi olmak çok keyifli, o yüzden Walter bana çok güzel geliyor :)

Hem isim dediğimiz, cisim dediğimiz ne ki, idea'nın yanında.

Onu anlatmakta biraz problem yaşıyoruz :) isim seviyor insanlar.

Mahsusçuktan da olsa walter olmak keyifli :)

hayal gücünü ne zaman kaybettin evlat?

Ben de discord kanallarından ayrıldım. Zaten gevezelik yazısıydı bu :) arada iyi geliyor :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by doctorbishop from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

You got a 3.24% upvote from @emperorofnaps courtesy of @doctorbishop!

Want to promote your posts too? Send 0.05+ SBD or STEEM to @emperorofnaps to receive a share of a full upvote every 2.4 hours...Then go relax and take a nap!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57531.86
ETH 3051.26
USDT 1.00
SBD 2.29