You are viewing a single comment's thread from:

RE: #TR Topluluğuna Çağrı!

in #tr6 years ago

utopian sızıntısı esnasında durum anlaşılana kadar, steem auto dahil her yerden çıkmıştım. Olay düzelince yeniden kürasyon izlerine katıldım.

Bu çağrı vesilesiyle, şimdi yeniden baktım.
@jumbot
@quraturk
@anadolu
ve #sanat etiketi için kendi yönettiğim @tnx'in kürasyon izini yeniden aktif etmişim ama @peri arada kaynamış. Şimdi yeniden ekledim. (Aslında kaynama sebebini de biliyorum: Discord. Bi topluluk yoğun bir şekilde discord kullanıyor ve önceliyorsa, discord takip edemediğim için gözden de ırak olmuş oluyor)

Ayrıca, yine bu çağrı vesilesiyle @quraturk'a 200 TL değerinde SP delege ettim.

quraturk.png

Çağrı için teşekkürler. Umarım her şey daha güzel olur ;)

Sort:  

Somut bir yanıt verdiğiniz için teşekkür ederim hocam. Krürasyon izi takibi çin ayrıca teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57972.96
ETH 2357.13
USDT 1.00
SBD 2.36