İlk 10 Bin Etikette Türkçe Olanlar

in #tr6 years ago (edited)

merak.jpg

12.png

İlk bin kesmedi, bende ilk 10 bine de bakayım dedim :))

Yalnız bu sefer, verilerin indirilebilir ham halini önce vereyim ne olur, ne olmaz ;)
Steemit ilk 10.000 etiket

Hayli uzuunca bir liste olduğu için gözümden kaçmış olanlar varsa bilemiyorum ama gördüğüm kadarıyla Trending sıralamasına göre.. durum şöyle;

49 #tr
349 #kusadasi
424 #cointurk
1026 #turkey
1196 #trliste
2592 #istanbul
2606 #turkish
5548 #turkiye
7706 #anadolu
7966 #resim
8470 #komik
8477 #siir
8968 #turk
9017 #kebab
9264 #haber
9495 #trlist

12.png

Merak ettiğim soru için çok ucundan da olsa bir küçük bir yanıt alabildim. Tr, kusadasi, anadolu, trliste gibi tahmin edilebilir olanların sonrasında;
İlk üçte #resim, #komik, #siir etiketleri etiketleri geliyormuş. Bunları dikkate alarak paylaştığım içerik türlerine yenilerini ekleyebilirim belki ;)

#kebab ise hayli süpriz oldu :)

12.png

Dikkat edilirse, trliste ve de trlist gibi iki ayrı kullanım var. Yetkililere duyurulur ;)
//cc: @trliste

12.png

Görsel: creativitypost

Sort:  

Tesekkurler bu inceleme icin hocam. Trliste olarak ilgileniyoruz en kısa sürede bu konuda çalışma yapacağız :)

Paylaşımınız günün en Jumbo yazısı seçildi, tebrikler :)

Yazınız Jumbot ve Jumbot Kürasyon Kuyruğuna bağlı hesaplar tarafından oylanmıştır.



Jumbot Nedir?

Jumbot, TR içerik oluşturucularına destek olma amacıyla kurulmuş bir oluşumdur.

Jumbot Hakkında Daha Detaylı Bilgi İçin

@jumbot biraz kızgın görünüyor ama özünde iyi olduğunu biliyoruz ;)
jumbo olmak ayrı bir keyif, Teşekkürler ;)

Nedense kızgın tasarladım, sevilmeye başladıysa iyi bari :D, özünde iyidir bu arada, şahidim. Tebrik ederim.

kebab a takıldım ben de. Bir postta okumuştum sanırım ya da başka bir yerde duydum... Elin adamı kebab tagı toplar diyordu oyları, ben de hiç ciddiye almamıştım ;)

görünüşe göre bi dayanağı varmış söyleyenin ;)

@kebab olayı sadece bizle alakalı değil diye biliyorum, tüm Orta Doğu ve Müslüman ülkelerinde var olduğundan yabancılar da ilk defa yediği için paylaşımı ona göre fazla oluyordur muhtemelen.

trlist durumuna şaşırmadım desem :))

İlk 1000 içinde bir de kusadasi var, geçen yazıda onu da gözden kaçırmışsınız demek ki. Bilmediğim için şaşırmıştım ama sadece #cointurk etiketi mi kullanılıyor acaba diye düşünmüştüm.

Emeğinize sağlık çok güzel bir inceleme olmuş yine.

#gezi #seyahat #bahis #muzik #kitap #sinema ve özellikle #para gibi etiketlerin de var olmasını beklerdim. :)

Teşekkürler.
Belli bir kriter aklıma gelmediği için, tüm listeyi manuel olarak, gözle incelediğim için #kusadasi'nı kaçırmışım sanırım :/
Bi düzeltme de daha yapayım :&)

Özellikle #gezi ve #müzik benim de çıkar dediklerim arasındaydı ama çıkmadı. Gözlerime kızdığım bir gün, ilk 20-30 bine de bakayım ;)

Aa ya da data çekme işini makinaya yaptırıp, mümkünse 500 bin vb. sayıda etiket indirip, paylaşıma açılabilir. Hevesli bir ekip imece usulü inceleyebilir belki ;)

😅😅😅😅
mümkünse 10000-11000 arası benim olsun 😅

Kebab tagına geçenlerde birkaç kez denk geldim. Arada food tagına bir göz atıyorum. Ama onların kebab diye paylaştıkları bizim kebaba pek benzemiyor.

Bazı yemek konularında, Fotoğraflar da harika oluyor. Bakmadan geçemiyor insan ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66779.99
ETH 3503.24
USDT 1.00
SBD 2.70