You are viewing a single comment's thread from:

RE: İlk 10 Bin Etikette Türkçe Olanlar

in #tr6 years ago

@kebab olayı sadece bizle alakalı değil diye biliyorum, tüm Orta Doğu ve Müslüman ülkelerinde var olduğundan yabancılar da ilk defa yediği için paylaşımı ona göre fazla oluyordur muhtemelen.

trlist durumuna şaşırmadım desem :))

İlk 1000 içinde bir de kusadasi var, geçen yazıda onu da gözden kaçırmışsınız demek ki. Bilmediğim için şaşırmıştım ama sadece #cointurk etiketi mi kullanılıyor acaba diye düşünmüştüm.

Emeğinize sağlık çok güzel bir inceleme olmuş yine.

#gezi #seyahat #bahis #muzik #kitap #sinema ve özellikle #para gibi etiketlerin de var olmasını beklerdim. :)

Sort:  

Teşekkürler.
Belli bir kriter aklıma gelmediği için, tüm listeyi manuel olarak, gözle incelediğim için #kusadasi'nı kaçırmışım sanırım :/
Bi düzeltme de daha yapayım :&)

Özellikle #gezi ve #müzik benim de çıkar dediklerim arasındaydı ama çıkmadı. Gözlerime kızdığım bir gün, ilk 20-30 bine de bakayım ;)

Aa ya da data çekme işini makinaya yaptırıp, mümkünse 500 bin vb. sayıda etiket indirip, paylaşıma açılabilir. Hevesli bir ekip imece usulü inceleyebilir belki ;)

😅😅😅😅
mümkünse 10000-11000 arası benim olsun 😅

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67310.11
ETH 3522.28
USDT 1.00
SBD 2.71