:: EOS :: Sabit Başlık

in #tr7 years ago

== Sabit Alt Coin Başlıkları ==,
Canlı EOS grafiği, EOS Resmi Sitesi


eos-jpg.png

EOS hakkında bilgiler, gelişmeler, analizler ve yorumlara bu başlık altından ulaşabilirsiniz.

Bu sayfayı, Chrome'da Sık Kullanılanlara ekleyerek, yazılarınızın linkini paylaşmak için ya da EOS ile ilgili yazıları takip etmek için kullanabilirsiniz.

add-too-fav.png


Görsel: eos.io

Sort:  

Murat iyi düşünmüşsün. Ben biraz daha araştırıyorum. Öğrendikçe bir şeyler yazacağım. Bi 60 EOS kadar aldım, sonra onu 70'e çıkardım. Niyetim en azından 100'e kadar çıkarabilmek. Çok gelecek vaat eden bir alt koin bence. Ethereum'la mücadele edebileceğinin konuşulması bile muazzam bir prestij.

İlk duyduğumda ben de çok sevmiştim. bir de smt token olayıyla, çok güzel şeyler olabilir..
Tek endişem, @ned çok fazla gereksiz kod yazıyor.
Amacın "nasıl: iyi/kötü" olduğu bir yerde.
Nasılsın?
demek yerine
Selam Murat Tatar (Turkey), [son görüşme 28 saat 16 dakika] Nasılsın? İyi misin? Kötü müsün? diyor smile.png

Son demde sistem çalışıyor mu çalışıyor ama Şekil 1A'da görüldüğü üzere ortaya karmaşık bir şey çıkıyor; Steem, SteemDolar, SteemPower , Voting Power, Vesting, %100 post, %50 post, %0 post...

Evet ya Steemit biraz sadeleşmeli! En azından kullanıcı tarafında. O konuda haklısın.

2-3 gündür şahane bir trend yakaladı. 1 haftada %100'e yakın kazanç sağladı. Bence devam edecek bu trend. İlgilenen olursa baksın.

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67873.49
ETH 3528.53
USDT 1.00
SBD 2.80