EOS: Steemit'in yaratıcılarından yeni bir blok zinciri altyapısı ve altkoin

in #tr7 years ago (edited)

eos.jpg

Henüz piyasaya sürüleli birkaç ay olan genç kripto paralardan biri EOS. Son 3-4 gündür çok ciddi bir çıkışa imza attı. Geliştirici ekibi ise oldukça tanıdık, Steemit'in yaratıcıları. EOS yeni bir platform ve token olmasına rağmen oldukça dikkat çekmişe benziyor. Bunun en önemli sebeplerinden biri de üzerinde uygulamalar geliştirebileceğiniz bir platform olması. Steemit gibi başarılı bir örnek ortadayken insan ister istemez EOS'a da sempati duyuyor. Henüz sadece beyaz sayfaları yayınlanmış durumda. Geliştirme aşaması devam ediyor okuduklarımdan anladığım kadarıyla. Birçokları tarafından Ethereum'la da belli konularda rekabet içerisine girebileceği yazılıyor.

eos.png

EOS koininin fiyatı da şu an 1,5 dolar seviyelerinde. Eğer vaat ettiklerinin bir kısmını bile yaparsa birkaç sene içerisinde çok acayip yerlerde görebiliriz EOS'u. Hakkında bir şeyler öğrendikçe paylaşmaya çalışacağım. Bitcoin'de işler normal seyrine döndüğüne göre gözümüzü yeniden altkoinlere çevirebiliriz artık :)

Sort:  

Bitcoin hala normal bir seyire giremedi diye düşünüyorum hocam. Biraz daha düşecek

biz bu coini nasıl alırız

Bitfinex'te var. Türkiye borsalarından aldığınız Ethereum'u hızlıca Bitfinex'e gönderip alabilirsiniz. BTC ile de gönderebilirsiniz ama çok yavaş gönderim oluyor BTC olunca.

koinekste lite aldım en hızlısı lite galiba

Tranfer bakımından en hızlılardan biri evet.

transfer ettim şimdi liteyi bozdurup eos almak istiyorum ama beceremedim

Tranding menüsünün altında EOS/USD var. O kısımdan alabilirsin. Soldaki haznede LİMİT, MARKET vs seçenekleri var.
eos.png

liteyi nasıl satacam

Öyle olduğunu düşündüğümden değil de, Bitcointalk'ta da EOS'un 'scam' olduğuna dair bir dolu başlık var.
Ekibinin Steemit ekibi olduğunu bilmiyordum, eğer öyleyse bitcointalk'ta niye böyle söylentiler dolanıyor acaba?
Siz ne düşünüyorsunuz?

Söylentilerin sebebi EOS'un çok iddialı şeyler söylemesi ve henüz sadece beyaz sayfalar yayınlamış olması. Yani henüz teorik düzeyde. Ortada somut iş yok. Fakat ben bu ekibin yaptıklarının yapacaklarının referansı olabileceğini düşünüyorum. Örneğin Steem eko sistemi ve BitShares'in blok zinciri kullanım yoğunluğunun Bitcoin ve Ethereum'dan fazla olduğunu gösteren istatistikler var. Ben biraz bu tarz başarılardan dolayı olumlu bakıyorum. Bir kısım insan ise ortada bir şey yok şu an neyi değerliyoruz diyor. Tartışmanın merkezindeki konu bu.

Anladım. Teşekkür ederim ayrıntılı açıklama için.

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68092.03
ETH 3536.59
USDT 1.00
SBD 2.75