EOS, Bitcoin x 3 Kat Düzeltme Yaptı

in #tr6 years ago (edited)

13 Gün önce, EOS'un iki katı hızla ilerleyebileceğinden bahsetmiştim.

Diğer yandan bu darbelere rağmen dikkat çeken bir durum var:
EOS %25 oranında düşmüş. Bu EOS'un iki katı dirençli olduğu ya da piyasalar yeniden yeşile döndüğünde iki katı hızla ilerleyeceği manasına gelebilir.



Açıkça yanılmışım ;)

b3.jpg

CRY1 geninimde “gece kuşu” değişkeni var herhalde ki, 2'de yat 7'de kalk gibi sabit bir döngüde yaşamakta zorlanıyorum. Hal böyle olunca, gece 4, 5, 6, 7 derken güneşle selamlaşıp, 8'de son yorumlarımı yazmıştım.

Kahvaltıdan(?) hemen sonra bir arkadaşım aradı.

-- "Bitcon coşmuş.. ne diyorsun.."
— "Haberim yok.. peynircoin ile ilgileniyordum.." :)
-- "Yüzde 10 artmış .. .. .."
— "Güzelmiş, EOS ne yapmış?"
-- "Bakayım.. Yuh! yüzde 30 atmış. Off! Sürekli söyleyip duruyordun halbuki.."
— "Sağlık olsun, düzeltme değil de toparlama olursa hepsine yansır.."


hrm.jpg

eos.jpg

Dikkat!

Her ne kadar bu güzel bir haberse de, Bitcoin fiyatı, 18 Aralık Miladından bu yana devam eden o kırmızı baskı çizgisini yukarı geçmediği süre bu gibi gelişmeler pek ala yalancı bahar olabilir. Bu güzel havaya aldanıp, ince giyinmeyin, üstünüze bir şeyler alın.. aman diyim.

gercek-bahar.jpg


hrm.jpg

ilk görsel: bitcoin.com
Yatırım Tavsiyesi Değildir
Yapacak Olduğunuz İşlemlerin Tüm Sorumluluğu Kendinize Aittir

Sort:  

Thanks you friend my post and information
Good night
Bravo

sbd nolcak onu söyle :(

Ben Sbd incelemesi yaparım da sen neden üzgünsün ki, artıyor güzel değil mi?
~1.50'deyken bolca sattın mı yoksa :/ ?

20 tl olmadan beni kurtarmaz murat :( zaten iki kurus biriktirdim artiyor givi oluyor yine dusuyor ya :/

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 57110.78
ETH 2521.26
USDT 1.00
SBD 2.32