SBD Çıkarsa Dokunma, Düşmeye Başlarsa Sat, || BitTrex'te Koşullu Satış Emri Verme

in #tr7 years ago

Bilindiği gibi SBD'nin 1 USD'ye eşit olması gerekiyor. Ancak piyasalarda işlem gördüğü ve şu günlerde para girişi olduğu için fiyatı hayli yükselmiş halde.

Bizde bu durumda, SBD fiyat çıkarsa dokunmayalım, ama her an düşebileceği için de belli bir fiyata düşerse, daha aşağılara kalmadan satış yapalım istiyoruz.

"IF" ;)

BitTrex'te Koşullu Satış Emri Verme



Yatırım Tavsiyesi Değildir
Yapacağınız İşlemlerin Tüm Sorumluluğu Kendinize Aittir

Sort:  

Tam da alınması gereken önlem bu şekilde olmalı :) Ben de bir kısmını steem'e çevirdim, bir kısmını da dediğiniz gibi yapacağım.

Düşündüm de steemit/market kısmından bu düşerse sat kısmını ''düşerse steem'e çevir'' olarak da uygulayabiliriz sanki. Uzun vadede düşünüyorsak bu da güzel bir yöntem olabilir diye düşünüyorum.

Sbd yi Bittrex'e çekmek mi mantıklı blocktrades kullanarak bitcoin e çevirmek mi? Denediniz mi hiç?

Blocktrades'ten btc'ye çevirip göndermek 13-15$ fee'ye bedel oluyor.

@alkmaar, blocktrades de gerek yok
artı @realinfo'nun da bahsettiği gibi fazladan bi ücret söz konusu

Eline sağlık üstadım çalışma öğretici.

Ben bu zamana kadar Steemit de bulunan sbd'leri banka hesabına çekmek istediğimde blocktrade üzerinden litecoin'e çevirip tr borsasına aktarıyordum. Onun yerine Bittrex'e gönderip, coin dönüşümü yapıp tr borsasına çekmek daha mı avantajlı oluyor? 2 yöntemi de ayrı ayrı olarak deneyen oldu mu?

Evet ikisini de kullandım hocam.
blocktrade fazlaca komisyon alıyor.

bb.jpg
SBD şu an aktif değilmiş, Dash üzerinden hesapladım.
1241 $ yerine 1104 dolar elimize geçiyor..

anladım, teşekkürler. blocktrade'e elveda diyeceğiz o zaman artık.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58809.44
ETH 3151.28
USDT 1.00
SBD 2.43