Geride kalanlar ... Avatar the last airbender

in #tr6 years ago
11-13 yaşındayken cumartesi pazar sabahı kalkıp cnbc-e 'de izlediğim çizgi dizi...
11 yaşındasınız hafta içi bir sanayi kahvesinde haftalığı 60 tl ye çalışıyorsunuz ve eve geldiğiniz de ayaklarınız da ağrı yatağa uzandığınız gibi uykuya dalma(Annemin dediğine göre manda yavrusu gibi çıkarttığım ses ile beraber :D)

Yine bir Cumartesi sabahı uyandım saat 6 falan tv yi açtım;kanalları zaplarken cnbc-e diye bir kanal açtım çoçuk kuşağı yazıyordu galiba bekledim biraz ardından avatar diye bir çizgi dizi çıktı.Gözümü kırpmadan izledim resmen benim için yapılmıştı...


avatar-header.jpg


Çizgi dizinin konusuna gelecek olursak 4 ulusumuz var yani 4 element bunlar : Hava,ateş,su ve toprak.Her 100 yılda bir avatar geliyor farklı uluslardan fakat ateş ulusu diğer uluslara savaş açıyor bunları durduracak tek kişi ise "Avatar" fakat dünyanın ona en ihtiyaç duyduğu an da ortadan kayboluyor. Giriş jeneriğinde de söylediği gibi ve olaylar başlıyor....


Fc5Gx5V.jpg


Çizgi dizi 3 sezondan oluşuyor ; ateş,su ve toprak .Yaşınız ister 11 olsun ister 51 sıkılmadan izleyebileceğiniz ve seveceğinize emin olduğum bir çizgi dizidir.....

Mutlaka izleyin netflix de tüm bölümleri türkçe dublaj ve altyazı seçeneği mevcut.. :)

Resimkaynak Resimkaynak

Sort:  

bizim çocuklar tv ele geçirdiklerinden gözüme çarptığı kadarıyla bakıyorum da şimdiki çizgi filmler çocukluğumun çizgi filmlerinden çok uzak geliyor nedense.

tamamen katılıyorum..

Eski cizgi filmlerin artik neden yayinlanmadigini bilen var mi? Ornegin Tom and Jerry

elinize sağlık. harika bir çizgi diziydi, inanın canım çekti şu an izlemeye :)

Merhaba, ben #cointurk ekibi adına yeni başlatılan resteem projesini yürütüyorum.
Bu paylaşımınız rastgele olarak seçilen 10 bedava resteem yapılacak yazıdan biri olarak seçilmiştir.
Proje yazımıza buradanulaşabilirsiz.
Discord kanalımıza da katılmanızdan memnuniyet duyarız.

Benim için efsane çizgi dilerden biridir. Şuandaki seri ilk sezonu gibi olmasada sürükleyici bir şekilde gitmekte. Elinize sağlık güzelce hazırlamışsınız.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62934.09
ETH 3118.65
USDT 1.00
SBD 3.85