Sort:  

Ben elimden geldigince her ozgun icerigi oyluyorum zaten. Sizin paylasimlariniz denk gelmemistir musait bi zamanda profilinize goz atarim. Selamlar 😉

henüz yeniyim çözmeye bir şeyler yapmaya çalışıyorum diyelim tabii ki inceleyelim ama ortamlara girdikçe sevmeye başladım .

Diger sosyal platformlara gore kurallariyla ciddi olmasi ve urettikce, paylastikca birseyler kazandirmasi cok guzel. Ve simdiye kadar burda tanidigim paylaşım yapan insanlarin yardim sever ve seviyeli olusu ortami daha da güzelleştiriyor. 2-3 ay sonra bizlerde ozgun paylasimlarla guzel kazanc saglariz diye dusunuyorum. Tabi ki platformun kurallarina uygun icerikleri destekleyerek hep beraber guzel bir #tr tagi olusturarak.

şu an bazı okudugum bilgiler doğrultusunda #tr tag'ı parsellenmiş zaten neyse bu konuya girmem için çok erken

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66531.19
ETH 3487.98
USDT 1.00
SBD 2.63